BasBQ
Beef en Steak

Vacumeren

 

Hudding

Sprokkelaar
Berichten
36
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar heb geen betere gevonden
Ik heb vorige week een LAVA vacumeer apparaat gekocht.
Nu heb ik 2 tartaartjes gevacumeerd en zie dat na een paar minuten er veel sappen uit de tartaar in de zak terecht komen.
Ik heb hier geen goed gevoel bij.
Heeft er iemand ervaring met vacumeren.
 
Heb sinds kort pas zo'n apparaat dus kan je niet gelijk helpen!!
 
als je iets vacumeert, pomp je alle lucht uit de plactic zak, als je het dan gelijk invriest, moeten je sppen toch bewaard blijven in hetgeen je invriest
 
Leo zei:
als je iets vacumeert, pomp je alle lucht uit de plactic zak, als je het dan gelijk invriest, moeten je sppen toch bewaard blijven in hetgeen je invriest


Binnen 1 minuut zie je al sappen al uit de tartaar trekken, dus zo snel kun je niet invriezen
 
Eerst aanvriezen en dan vacumeren. Met het vacumeren trek je een gedeelte van de sappen eruit.
 
Frits zei:
Eerst aanvriezen en dan vacumeren. Met het vacumeren trek je een gedeelte van de sappen eruit.

Ik heb laatst gelezen dat je 24 uur kunt invriezen zonden dat je last krijgt van vriesbrand, heb je hier ervaring mee ?
Verder vind ik het een goed idee.
 
Ik heb geen ervaring met tartaar of iets dergelijks maar wel met bitterballen, die vries ik een halve dag aan en vacumeer ik dan, anders blijft er van de vorm niks over bij het vacumeren.
 
Hoeveel sap zit er in tartaar , is het wel tartaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan