In opdracht van mijn jongste dochter moesten we vandaag kip met een stenen kippenkop eten. Voor de ervaren forummer is het dan wel duidelijk wat er besteld was. Echter toen er vol enthousiasme aan de buurman verteld was wat wij vanavond gingen eten, kijk hij me onbegrijpend aan op zoek naar ondertiteling.
Maar goed een ouderwets kippie op een bierblikkie moest het worden dus. Nu had ik een behoorlijke lange tijd geleden al een keer 'la chica mexicana' van Noskos gemaakt en deze was best goed bevallen in huize Structor. Maar tja als je er dan een hoofd met een snor op zet dan wordt het toch 'Un mexicano con los pechos'. (ik ken geen spaans, maar wel google translate
).
Dus hoplidop men snijde een tweetal borsten en gaan deze vullen met margerita roomboter.
Vervolgens even handtastelijk worden en bij mevrouw de implantaten in het shirt stoppen.
Omdat ik aan het werk was gezet, moest mijn jongste zelf de groente verzorgen
De bijna complete maaltijd vlak voor de warmte behandeling.
Hey structor, maar zit die kip niet te hoog. Tja dat krijg je er van als je een kerel met een snor neemt, die willen niet verder over de kippenzitter heen X(
Nou ja dan smokkelen we een heel klein beetje, scheelt ook schoonmaken
Heerlijk gegeten!
Maar goed een ouderwets kippie op een bierblikkie moest het worden dus. Nu had ik een behoorlijke lange tijd geleden al een keer 'la chica mexicana' van Noskos gemaakt en deze was best goed bevallen in huize Structor. Maar tja als je er dan een hoofd met een snor op zet dan wordt het toch 'Un mexicano con los pechos'. (ik ken geen spaans, maar wel google translate

Dus hoplidop men snijde een tweetal borsten en gaan deze vullen met margerita roomboter.

Vervolgens even handtastelijk worden en bij mevrouw de implantaten in het shirt stoppen.

Omdat ik aan het werk was gezet, moest mijn jongste zelf de groente verzorgen

De bijna complete maaltijd vlak voor de warmte behandeling.

Hey structor, maar zit die kip niet te hoog. Tja dat krijg je er van als je een kerel met een snor neemt, die willen niet verder over de kippenzitter heen X(

Nou ja dan smokkelen we een heel klein beetje, scheelt ook schoonmaken

Heerlijk gegeten!