BasBQ
Beef en Steak

Un mexicano con los pechos

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
In  opdracht van mijn jongste dochter moesten we vandaag kip met een stenen kippenkop eten. Voor de ervaren forummer is het dan wel duidelijk wat er besteld was. Echter toen er vol enthousiasme aan de buurman verteld was wat wij vanavond gingen eten, kijk hij me onbegrijpend aan op zoek naar ondertiteling.
Maar goed een ouderwets kippie op een bierblikkie moest het worden dus. Nu had ik een behoorlijke lange tijd geleden al een keer 'la chica mexicana' van Noskos gemaakt en deze was best goed bevallen in huize Structor. Maar tja als je er dan een hoofd met een snor op zet dan wordt het toch 'Un mexicano con los pechos'. (ik ken geen spaans, maar wel google translate  :p ).

Dus hoplidop men snijde een tweetal borsten en gaan deze vullen met margerita roomboter.
20140706-_MG_2025.jpg


Vervolgens even handtastelijk worden en bij mevrouw de implantaten in het shirt stoppen.
20140706-_MG_2027.jpg


Omdat ik aan het werk was gezet, moest mijn jongste zelf de groente verzorgen

20140706-_MG_2026.jpg


De bijna complete maaltijd vlak voor de warmte behandeling.
20140706-_MG_2030.jpg


Hey structor, maar zit  die kip niet te hoog. Tja dat krijg je er van als je een kerel met een snor neemt, die willen niet verder over de kippenzitter heen  X(
20140706-_MG_2032.jpg


Nou ja dan smokkelen we een heel klein beetje, scheelt ook schoonmaken ;)
20140706-_MG_2038.jpg


Heerlijk gegeten!
 
Ziet er goed uit, krijg spontaan weer zin in een kippetje!
Jammer van het smokkelen,...... het schoonmaken is idd altijd even een bezigheid.  ;)

 
Los Pollos Hermanos. Ik moet zeggen het ziet er echt mad uit.
 
Snor of geen snor, das een best kippie!! :D
 
Caramba!
 
lekkere Mexicaanse  ;)
 
Mierda, que parece un incre?blemente delicioso pollo!
 
Hahaha blijf het hilarisch vinden die koppen.
Maar die chica ziet er erg goed uit!
 
Lekker hoor zo'n Mexicaans transsexueel kippetje...
Snor en borsten, woehahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan