Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
groundhog667 zei:Zou je aub kunnen posten hoe je de burgers en de wraps hebt gemaakt.
ReneR zei:groundhog667 zei:Zou je aub kunnen posten hoe je de burgers en de wraps hebt gemaakt.
Natuurlijk Bosmarmot667
Het vlees voor de wraps, dat waren gewoon pre-fab houthakker steaks, op de Kamado bij 200 graden met een handje beukensnippers, verse sla uit onze moestuin, wat bbq saus (in dit geval de sweet en mild van Tennessee) en dat op zo'n kant en klare opgewarmde tortilla. Moeilijker kan ik het niet maken.
De Tzatziki Bacon Burger heb ik gemaakt van HOH gehakt met wat paprika paneermeel en smoked garlic rub en bovenop de bacon wat Smokey Cowboy Burger kruiden van Grill Mates en vervolgens op de Kamado.
Op het bordje een lekkere kwak tzatziki erbij en smullen maar.
groundhog667 zei:ReneR zei:groundhog667 zei:Zou je aub kunnen posten hoe je de burgers en de wraps hebt gemaakt.
Natuurlijk Bosmarmot667
Het vlees voor de wraps, dat waren gewoon pre-fab houthakker steaks, op de Kamado bij 200 graden met een handje beukensnippers, verse sla uit onze moestuin, wat bbq saus (in dit geval de sweet en mild van Tennessee) en dat op zo'n kant en klare opgewarmde tortilla. Moeilijker kan ik het niet maken.
De Tzatziki Bacon Burger heb ik gemaakt van HOH gehakt met wat paprika paneermeel en smoked garlic rub en bovenop de bacon wat Smokey Cowboy Burger kruiden van Grill Mates en vervolgens op de Kamado.
Op het bordje een lekkere kwak tzatziki erbij en smullen maar.
Thnx maar dan sla ik deze maar over. Ben bij de Jumbo geweest, Appie en de toko maar nergens 'Sla uit onze moestuin'.
Groeten,
Grondwroeter897