BasBQ
Beef en Steak

Tzatziki Bacon Burger en Tortilla Wraps

 
 
 

ReneR

Gemarineerd
Berichten
2.395
Wat is het grote voordeel als het Nederlands elftal 's avonds speelt?
De rust in de supermarkt en in de tuin om te BBQ'en :p

Vanavond wat tortilla wraps gemaakt en een paar overheerlijke tzatziki bacon burgers

CAM00644_zpsf196ae2d.jpg


CAM00648_zps1309a87a.jpg


CAM00649_zpsd8ec673c.jpg


CAM00650_zpsb4c6ea4d.jpg


CAM00651_zps14cfd269.jpg


CAM00652_zps775ff2b9.jpg


CAM00653_zps15247f49.jpg


En de tzatziki bacon burgers

CAM00645_zps1f224ad3.jpg


CAM00646_zps17c0f880.jpg


CAM00647_zps88ae5a47.jpg


CAM00654_zps94886188.jpg


CAM00655_zpsddededcf.jpg


CAM00656_zpsd40267ad.jpg


CAM00657_zpsa61c21f2.jpg


Thanks for watching
 
Lekker Rene. De volgende keer eerder beginnen aan de tortillas, er groeit nu gras tussen.... =))
 
lekker weer
 
Ziet er prima uit!
 
Een gewonnen wedstrijd!!
 
Dat ziet er allemaal bijzonder smakelijk uit !
 
Hier krijg ik nou echt honger van.
Vooral die wraps zien er overheerlijk uit!
 
Dat ziet er idd erg goed uit en ook erg goede foto's.

Zou je aub kunnen posten hoe je de burgers en de wraps hebt gemaakt.
Ben zelf mega hamburger fan maar wraps kun je hier iedereen voor wakker maken, eten we zeker 1 keer in de week. Als ik ze dan ook nog op de Q kan maken helemaal fantastisch!

 
groundhog667 zei:
Zou je aub kunnen posten hoe je de burgers en de wraps hebt gemaakt.

Natuurlijk Bosmarmot667 :p

Het vlees voor de wraps, dat waren gewoon pre-fab houthakker steaks, op de Kamado bij 200 graden met een handje beukensnippers, verse sla uit onze moestuin, wat bbq saus (in dit geval de sweet en mild van Tennessee) en dat op zo'n kant en klare opgewarmde tortilla. Moeilijker kan ik het niet maken.

De Tzatziki Bacon Burger heb ik gemaakt van HOH gehakt met wat paprika paneermeel en smoked garlic rub en bovenop de bacon wat Smokey Cowboy Burger kruiden van Grill Mates en vervolgens op de Kamado.
Op het bordje een lekkere kwak tzatziki erbij en smullen maar.
 
ReneR zei:
groundhog667 zei:
Zou je aub kunnen posten hoe je de burgers en de wraps hebt gemaakt.

Natuurlijk Bosmarmot667 :p

Het vlees voor de wraps, dat waren gewoon pre-fab houthakker steaks, op de Kamado bij 200 graden met een handje beukensnippers, verse sla uit onze moestuin, wat bbq saus (in dit geval de sweet en mild van Tennessee) en dat op zo'n kant en klare opgewarmde tortilla. Moeilijker kan ik het niet maken.

De Tzatziki Bacon Burger heb ik gemaakt van HOH gehakt met wat paprika paneermeel en smoked garlic rub en bovenop de bacon wat Smokey Cowboy Burger kruiden van Grill Mates en vervolgens op de Kamado.
Op het bordje een lekkere kwak tzatziki erbij en smullen maar.

Thnx maar dan sla ik deze maar over. Ben bij de Jumbo geweest, Appie en de toko maar nergens 'Sla uit onze moestuin'.

Groeten,

Grondwroeter897

 
groundhog667 zei:
ReneR zei:
groundhog667 zei:
Zou je aub kunnen posten hoe je de burgers en de wraps hebt gemaakt.

Natuurlijk Bosmarmot667 :p

Het vlees voor de wraps, dat waren gewoon pre-fab houthakker steaks, op de Kamado bij 200 graden met een handje beukensnippers, verse sla uit onze moestuin, wat bbq saus (in dit geval de sweet en mild van Tennessee) en dat op zo'n kant en klare opgewarmde tortilla. Moeilijker kan ik het niet maken.

De Tzatziki Bacon Burger heb ik gemaakt van HOH gehakt met wat paprika paneermeel en smoked garlic rub en bovenop de bacon wat Smokey Cowboy Burger kruiden van Grill Mates en vervolgens op de Kamado.
Op het bordje een lekkere kwak tzatziki erbij en smullen maar.

Thnx maar dan sla ik deze maar over. Ben bij de Jumbo geweest, Appie en de toko maar nergens 'Sla uit onze moestuin'.

Groeten,

Grondwroeter897

Ja, die sla....dat duurt wel even....
:))
 
Terug
Bovenaan Onderaan