Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:Goeie vraag, heb hier nog een Weber met defecte probe...
Die van de Fantast werkt er niet op
uipko zei:De Fantast is een speciaal geval. ... de polen zijn omgedraaid tov Maverick ...
Dat was inderdaad al bepaald door mijnheer OhmNosmo zei:Wat maakt dat nou uit, het is een weerstand de hebben geen polariteit.
Nosmo zei:uipko zei:De Fantast is een speciaal geval. ... de polen zijn omgedraaid tov Maverick ...
Wat maakt dat nou uit, het is een weerstand de hebben geen polariteit.
RedFox zei:Dat was inderdaad al bepaald door mijnheer OhmNosmo zei:Wat maakt dat nou uit, het is een weerstand de hebben geen polariteit.![]()
camiel zei:RedFox zei:Dat was inderdaad al bepaald door mijnheer OhmNosmo zei:Wat maakt dat nou uit, het is een weerstand de hebben geen polariteit.![]()
Alessandro Volta, Andr?-Marie Amp?re en Georg Simon Ohm staan ook in mijn heldenlijstje.....
Nosmo zei:camiel zei:RedFox zei:Dat was inderdaad al bepaald door mijnheer OhmNosmo zei:Wat maakt dat nou uit, het is een weerstand de hebben geen polariteit.![]()
Alessandro Volta, Andr?-Marie Amp?re en Georg Simon Ohm staan ook in mijn heldenlijstje.....
En vergeet ook Hubert J. Farnsworth niet.
Knip, soldeer, opgelostEp Woody zei:Waarschijnlijk werkt het uitwisselen tussen de CDN en de Maverick niet vanwege de lengte van de jackplug.
Waar is Perry?camiel zei:Nosmo zei:camiel zei:RedFox zei:Dat was inderdaad al bepaald door mijnheer OhmNosmo zei:Wat maakt dat nou uit, het is een weerstand de hebben geen polariteit.![]()
En vergeet ook Hubert J. Farnsworth niet.
en Dr. Heinz Doofenshmirtz![]()