BasBQ
Beef en Steak

TV - Keuringsdienst van Waarde: Chique Vlees

Toevallig net ook gekeken en inderdaad erg herkenbaar dit.

Hou van dit programma, mooi dat het eindelijk eens over de popiejopie bleesbenamingen gaat waar tegenwoordig bijna alle supermarkten op mee liften.
Hier op het forum weten we dit uiteraard al lang maar mooi dat het eens onder de aandacht wordt gebracht.

Een tijdje terug heeft m?n vriendin een keer een picanha van de jumbo meegenomen (normaal halen ik deze bij de plaatselijke slager of online bij BBQuality) en jezus wat was dat een taaie rakker. Echt precies zoals in het programma duidelijk wordt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Marcdepark zei:
Een tijdje terug heeft m?n vriendin een keer een picanha van de jumbo meegenomen (normaal halen ik deze bij de plaatselijke slager of online bij BBQuality) en jezus wat was dat een taaie rakker.

Ik heb hier bij de lokale slager beroerdere picanha's gehad dan die hier bij de jumbo in de diepvries liggen.
Dus tja....zeg het maar.
 
dennis zei:
Marcdepark zei:
Een tijdje terug heeft m?n vriendin een keer een picanha van de jumbo meegenomen (normaal halen ik deze bij de plaatselijke slager of online bij BBQuality) en jezus wat was dat een taaie rakker.

Ik heb hier bij de lokale slager beroerdere picanha's gehad dan die hier bij de jumbo in de diepvries liggen.
Dus tja....zeg het maar.

De factor pech/geluk zal ook hier een rol spelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Marcdepark zei:
dennis zei:
Marcdepark zei:
Een tijdje terug heeft m?n vriendin een keer een picanha van de jumbo meegenomen (normaal halen ik deze bij de plaatselijke slager of online bij BBQuality) en jezus wat was dat een taaie rakker.

Ik heb hier bij de lokale slager beroerdere picanha's gehad dan die hier bij de jumbo in de diepvries liggen.
Dus tja....zeg het maar.

De factor pech/geluk zal ook hier een rol spelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ik weet niet hoe dat in de slagerij werkt maar is een huisslager ook niet afhankelijk van wat hij of zij aangeleverd krijgt???
 
mooi programma, de keuringsdienst. moet deze aflevering nog zien, maar ga ik nu zeker kijken.
thnx voor het delen
 
Hans zei:
Marcdepark zei:
dennis zei:
Marcdepark zei:
Een tijdje terug heeft m?n vriendin een keer een picanha van de jumbo meegenomen (normaal halen ik deze bij de plaatselijke slager of online bij BBQuality) en jezus wat was dat een taaie rakker.

Ik heb hier bij de lokale slager beroerdere picanha's gehad dan die hier bij de jumbo in de diepvries liggen.
Dus tja....zeg het maar.

De factor pech/geluk zal ook hier een rol spelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ik weet niet hoe dat in de slagerij werkt maar is een huisslager ook niet afhankelijk van wat hij of zij aangeleverd krijgt???

Ik heb het niet aan de slager gevraagd waar hij (als hij niet zelf slacht) zijn vlees inkoopt. Wat ik wel weet is dat hij met veel passie en plezier over zijn vleeswaren praat en me van goed advies voorziet, daar begint de bbqpret al.
Supermarkten kijken in mijn ogen meer naar winst dan naar kwaliteit, dat is mijn bescheiden mening tenminste. In deze aflevering komt dat ook naar voren, maar ik ben zelf geen slager en heb ook geen supermarkt .
Ik zou zeggen koop je vlees waar je wil en waar je een goed gevoel bij hebt!

Morgen stook ik m?n Bbq weer aan in ieder geval en wordt het weer genieten.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan