BasBQ
Beef en Steak

Triple-T beginners team

Hahaha wel mooi om te zien dat we dat allemaal zo hoog met een knipoog oppakken :D.
Ach mag toch beetje hopen keer iets dichterbij wat te hebben :p
 
ik moet voor mijn werk ook regelmatig naar Goor, dan rij ik op een dag heen en weer, is dus te doen voor een heel weekend toch?  :)
 
Wat moet je in Goor voor werk doen? Zou bijna afspreken voor koffie, ik kom er eveneens wekelijks ;)
 
SilverFox zei:
Wat moet je in Goor voor werk doen? Zou bijna afspreken voor koffie, ik kom er eveneens wekelijks ;)

als ik daar naartoe moet, doe ik milieukundige begeleiding op het Geimink, asbest saneren
 
Haha dat komt allemaal maar in Goor kan niet he :) tijd voor bbq meeting in Goor als ik dit zo lees :D is bij ons vlakbij nog wel mooi veldje moet vast kunnen.
Gewoon de gemeente niks zeggen en Q-on
 
@leo: ik had het ook kunnen raden... Dat mooie Eternit :D

@frankten: Schoolfeestweide is groot genoeg
 
Hmmm toch nog maar weer een meat-the-east doen maar dan in Goor? Ik heb wel wat contacten bij de gemeente. Staan daar vast voor open om Goor weer wat aantrekkelijker te maken.
Wie is hier een organisatie talent van wedstrijden?
Geheid dat dit wel kan hier Gemeente staat wel open voor dit soort mooie initiatieven.
 
frankten zei:
Hmmm toch nog maar weer een meat-the-east doen maar dan in Goor? Ik heb wel wat contacten bij de gemeente. Staan daar vast voor open om Goor weer wat aantrekkelijker te maken.
Wie is hier een organisatie talent van wedstrijden?
Geheid dat dit wel kan hier Gemeente staat wel open voor dit soort mooie initiatieven.

We zijn wel op zoek naar een mooie plek voor Meat the east 2
Mocht je mij in contact kunnen brengen met iemand dan hoor ik het graag.
 
Kunnen we weer on topic? De shoutbox is er voor gezellig babbelen :)
 
maroc zei:
frankten zei:
Hmmm toch nog maar weer een meat-the-east doen maar dan in Goor? Ik heb wel wat contacten bij de gemeente. Staan daar vast voor open om Goor weer wat aantrekkelijker te maken.
Wie is hier een organisatie talent van wedstrijden?
Geheid dat dit wel kan hier Gemeente staat wel open voor dit soort mooie initiatieven.

We zijn wel op zoek naar een mooie plek voor Meat the east 2
Mocht je mij in contact kunnen brengen met iemand dan hoor ik het graag.
Ga ik even achteraan
 
Om als rasechte tukker toch maar even reageren. Voor mijn deelname aan Tripple-T 2016 heb ik ook best wat kilometers afgelegd maar het was elke kilometer meer dan waard.


Ik snap het deel van de tukker dat het meeste van de wedstrijden en bbq geweld richting het westen/zuiden gaat. Maar ach bie oos kunn de trekkers nog gewoan op stroat feurn. B-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan