BasBQ
Beef en Steak

Triple-T beginners team

Hmm Hahaha ;)
 
Is toch mooi Bart? Kun je in ieder geval zaterdagochtend voordat je gaat alvast drinken!
 
was zeker 1 groot feest.

hoop dan ook dat het tijdens de cookoff ook zo loopt dan worden we zeker geen laatsten.
 
haxquiz zei:
Het was lekker en ook nog eens gezellig, dank voor de jury gelegenheid!

Bedankt voor het proeven en tips/advies  ;)
 
We troffen het dan ook wel enorm met het weer zeg, het was gewoon warm/erg warm! Heerlijk weekend gehad. En heerlijk eten ook.
 
dank je Hugo voor je aanwezigheid en tips.
En uiteraard het Triple-T team, voor het geweldige weekend en de mooie resultaten, we kunnen de wedstrijd met een gerust hart in gaan
 
Super inzendingen afgelopen zondag,  super gezellig ook. Bedankt dat ik even langs mocht komen! Tot de 9e in Hoofddorp.
 
Peter W zei:
was zeker 1 groot feest.

hoop dan ook dat het tijdens de cookoff ook zo loopt dan worden we zeker geen laatsten.

Misschien 1 na laatste, nog net v??r ons, hahahaha. 
Nee hoor, ik denk dat jullie het puik gaan redden daar. Boxjes waren erg netjes en de resultaten waren prima!
 
Richard Soeteman zei:
Super inzendingen afgelopen zondag,  super gezellig ook. Bedankt dat ik even langs mocht komen! Tot de 9e in Hoofddorp.

Ik hoop dat ik je dan herken.... ( sorry)

Het kan trouwens nog erger. Dat ik aan je vraag hoe je op het forum heet, en je daar gewoon je eigen naam gebruikt...ik zeg Mike. Ahum. =))
 
Dominique zei:
Ik hoop dat ik je dan herken.... ( sorry)

Als je me 9e niet herkent ligt het iig niet aan je lange termijn geheugen :p
 
Ehh, deze heb ik helemaal gemist. Kan ik me nog aanmelden Leo?
 
McPeet zei:
Ehh, deze heb ik helemaal gemist. Kan ik me nog aanmelden Leo?

Deze was van afgelopen jaar :), weet eigenlijk niet of er al een nieuwe is...... LEO
 
begin januari ga ik weer ronselen voor team 2017, dan zet ik alle info hier weer neer
 
Mooi. Doe je ook aan voor inschrijvingen? B-)
 
McPeet zei:
Mooi. Doe je ook aan voor inschrijvingen? B-)

nee, kan ik echt niet doen, dan zou ik nu al vol zitten. Heb tegen iedereen gezegd dat ik in januari de nieuwe klas begin
 
En het is een aanrader hoor (je moet wel tegen drank en slap gezever kunnen  :D :D)
 
vogels zei:
En het is een aanrader hoor (je moet wel tegen drank en slap gezever kunnen  :D :D)

daar kan ik echt niet tegen  B-)

Heb al zoveel over gelezen, dat wil ik ook wel eens meemaken
 
Leo zei:
McPeet zei:
Mooi. Doe je ook aan voor inschrijvingen? B-)

nee, kan ik echt niet doen, dan zou ik nu al vol zitten. Heb tegen iedereen gezegd dat ik in januari de nieuwe klas begin
dat wordt iedere dag het forum checken
 
Terug
Bovenaan Onderaan