Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Altijd tevreden geweest met Tom Cococha, maar die kan ik niet meer vinden. Vanochtend 24 dozen Ecobrassa gehaald, in de aanbieding. Dus kan weer een paar jaar vooruit. Iedereen is hier lovend over Ecobrassa dus daar kan ik me geen buil aan vallen
Je gebruikt de Ecobrassa in de summit? Ik gebruik daar gewoon houtskool. Ik heb de cocosbriketten voor de WGA. Makkelijker mee te nemen en door de "vaste maat" weet je ook hoeveel brandstof je hebt.
Ik gebruik vrijwel alleen maar kokosbriketten in de Summit. Heel af en toe wat houtskool, maar met de briketten kan ik de temperatuur mooi stabiel houden voor pulled pork en spareribs. Ik krijg ze ook heet genoeg voor een malse steak. Dus ik houd het nog even op kokosbriketten
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.