BasBQ
Beef en Steak

Tomorrow, hammer time🎵

En wat vond ik er van…. Het is een leuk alternatief voor beef ribs. Mooi mals vlees. Persoonlijk, denk ik, had ik het beter niet af kunnen lakken met de Mojo saus. Op de grotere stukken, prima, op de kleinere stukken de vanille te overheersend voor mij. Leuke dag gehad, mals vlees, maar de volgende keer toch echt voor de peper saus (recept bbquality).

D151E6CA-0AB3-400F-978F-FD08ECA7B59F.jpeg


DA0B0EFC-6AA0-4634-BF1F-86B375AF3D7D.jpeg


1A4C8205-6EF5-4C59-933E-1CC5FEBC6127.jpeg
 
Wauw. Zeer indrukwekkend.
Heel gaaf

Top gedaan
Dank voor het delen
 
Mooi project en ziet er goed uit op’t bord.
Succes alvast met je volgende gepeperde run 😉
 
Voor mij eigenlijk alleen peper en zout of een beefrub maar geen saus... ziet er geweldig mooi uit die schenkel. Prachtig gezicht dat bot recht omhoog!
 
Ziet er top uit. Mooi recept die ook hier op het todo lijstje komt.
Voor hoeveel personen is dit eigenlijk?
 
Geweldige reportage. Dat is echt een indrukwekkend stuk vlees. Nu heb je een excuus om hem nog een keer te maken ;)
 
Wauw! Wat een stuk vlees! Bijzonder om te zien hoeveel er uiteindelijk van over blijft. Leuk zo'n project, top gedaan!
 
Ik heb even op het www gekeken en is dit een soort schweinshackse maar dan van rund?
 
Wat een mooi project. Ziet er ruig uit metndie knook. Hoemheegt het gesmaakt?
 
Indrukwekkend dit recept! Mooie run ook hoor, zal wel lekker gesmaakt hebben! 🔥 (y)
 
Voor mij eigenlijk alleen peper en zout of een beefrub maar geen saus... ziet er geweldig mooi uit die schenkel. Prachtig gezicht dat bot recht omhoog!
Ik doorgaans ook niet, nu weer ik waarom…
 
Ik heb even op het www gekeken en is dit een soort schweinshackse maar dan van rund?
“De Angus beef hammer wordt gesneden van de achterschenkel van de Ierse Angus runderen.”
 
Terug
Bovenaan Onderaan