BasBQ
Beef en Steak

Tomahawk revers sear........ FAILURE!!!

Ik denk dat het meestal aan de kwaliteit ligt.
Niet om voor eigen parochie te preken, maar met vlees van de Hanos heb ik dit nog niet gehad. Al blijven het natuurlijk dieren.

Ik ben een beetje terughouden voor een prijsstunter als Beimer. Wat voor kwaliteit krijg je dan, of wie heeft dan de prijs betaald?
Haha, ga ik zeker doen.
Even kijken waarmee.
Ik heb er een stuk uitgesneden om het vet heen en dat smaakte echt geweldig.

Beimer is geen prijsstunter hoor ;-)
Ze zijn groothandel die tijdens de COVID19 uitdaging door de consument bovenwater zijn gebleven en dit nu terug betalen door ook aan consumenten te blijven leveren tegen groothandel prijzen.. mijn ervaring is errrrrug goed met ze.. je moet wel wat geduld met de hebben en als je vlees er is dan moeten de meeste niet ingevroren delen nog twee weken rijpen.. maar erg lekker..

En nee geen aandelen of relatie met de beste mensen aldaar gewoon een tipje voor ons groepje hier :p

Groet,

J.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Beimer is geen prijsstunter hoor ;-)
Ze zijn groothandel die tijdens de COVID19 uitdaging door de consument bovenwater zijn gebleven en dit nu terug betalen door ook aan consumenten te blijven leveren tegen groothandel prijzen.. mijn ervaring is errrrrug goed met ze.. je moet wel wat geduld met de hebben en als je vlees er is dan moeten de meeste niet ingevroren delen nog twee weken rijpen.. maar erg lekker..

En nee geen aandelen of relatie met de beste mensen aldaar gewoon een tipje voor ons groepje hier :p

Groet,

J.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Op de kipfilet na, die vind ik redelijk normaal voor groothandels prijzen, noem ik de rest toch echt stuntprijzen.

Wil overigens niet zeggen dat de kwaliteit niet goed kan zijn, maar 14 euro per kg voor ossenhaas of 12,50 voor een tommahawk,..... Dat zijn prijzen die je ook in de groothandel maar zelden ziet.
c8b9b6f99ecc1c6798e9e6fc12645a61.jpg
 
Op de kipfilet na, die vind ik redelijk normaal voor groothandels prijzen, noem ik de rest toch echt stuntprijzen.

Wil overigens niet zeggen dat de kwaliteit niet goed kan zijn, maar 14 euro per kg voor ossenhaas of 12,50 voor een tommahawk,..... Dat zijn prijzen die je ook in de groothandel maar zelden ziet.
c8b9b6f99ecc1c6798e9e6fc12645a61.jpg
In het begin lagen de prijzen nog een stuk lager dan op deze prijslijst zelfs. Heb er zelf ook besteld maar heel tevreden! Zowel over het vlees als over hun service.
 
In het begin lagen de prijzen nog een stuk lager dan op deze prijslijst zelfs. Heb er zelf ook besteld maar heel tevreden! Zowel over het vlees als over hun service.
Ik zei ook niets over de kwaliteit en service.
Alleen dat ik me dan vragen stel waardoor die prijs zo laag kan zijn. Dat is volgens Google niet omdat elders de tussenhandel er zo veel aan verdiend....

Enfin, ieder zijn eigen keuze
 
Wellicht zeg ik het verkeerd.. ze zijn geen groothandel.. ze leveren aan de groothandel en grote restaurants..
Wat je dus als prijs ziet scheelt opslag van zowel groothandel als ondernemende slager/restaurant.

Maar zoals je zegt.. eigen keus om het wel/niet te proberen ;-)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan