Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja door jouw heerlijke onderwerp Erik destijds ben ik verkocht geraakt aan die mooie Mexicaanse keuken, zoveel mooie gerechten vol kleuren en smaken, jammere is dat je niet alles in NL kunt kopen kwa ingrediënten om authentiek Mexicaans eten te bereiden.Ik bedacht na de fotowedstrijd Latin fiësta maar nooit geweten dat daarmee iemand zo geïnspireerd werd. Echt leuk te lezen.
Wat ziet het gerecht er prachtig uit en wat een werk. Zoveel uren werk en het zal wel op gewezen zijn in een paar minuten
Dit was was een beetje de inspiratie voor mij om destijds de Pollo Pibil hecho con Recado Rojo te maken voor de Latin Fiësta fotowedstrijd. Ik maak het nog wel eens en vind het oprecht lekker. Het orginele recept wordt in mexico in een kuil gemaakt met hete stenen erom heen en dat wordt dan bedekt met bananenbladeren en dan wordt alles afgedekt weer met hete stenen en grond. Ik wil dat stiekem nogaltijd wel eens doen, Ik denk alleen dat ze me thuis afschieten al ik dit plan wil gaan uitvoerenMoet je deze eens maken!! Mexicaanse pulled pork Puerco pibil.
Ze hebben een hekel aan kuilen in de tuin?Dit was was een beetje de inspiratie voor mij om destijds de Pollo Pibil hecho con Recado Rojo te maken voor de Latin Fiësta fotowedstrijd. Ik maak het nog wel eens en vind het oprecht lekker. Het orginele recept wordt in mexico in een kuil gemaakt met hete stenen erom heen en dat wordt dan bedekt met bananenbladeren en dan wordt alles afgedekt weer met hete stenen en grond. Ik wil dat stiekem nogaltijd wel eens doen, Ik denk alleen dat ze me thuis afschieten al ik dit plan wil gaan uitvoeren![]()