Beef en Steak

Tijuana Birria Burger Salsa De Queso, Chili, Fire & Mole

Ik bedacht na de fotowedstrijd Latin fiësta maar nooit geweten dat daarmee iemand zo geïnspireerd werd. Echt leuk te lezen.
Wat ziet het gerecht er prachtig uit en wat een werk. Zoveel uren werk en het zal wel op gewezen zijn in een paar minuten

Ik bedacht na de fotowedstrijd Latin fiësta maar nooit geweten dat daarmee iemand zo geïnspireerd werd. Echt leuk te lezen.
Wat ziet het gerecht er prachtig uit en wat een werk. Zoveel uren werk en het zal wel op gewezen zijn in een paar minuten
Ja door jouw heerlijke onderwerp Erik destijds ben ik verkocht geraakt aan die mooie Mexicaanse keuken, zoveel mooie gerechten vol kleuren en smaken, jammere is dat je niet alles in NL kunt kopen kwa ingrediënten om authentiek Mexicaans eten te bereiden.

Het kost inderdaad wat voorbereiding en werk en dan is alles binnen no time op. Maar als ik al die blijde gezichten zie aan tafel en mensen zie genieten van eten en smaken die ze nooit hebben geproefd doet me dat wel deugt en sta ik met alle liefde uren in de keuken om het te bereiden 😀

Terug
Bovenaan Onderaan