BasBQ
Beef en Steak

tijdschrift

RB

Tondelzoeker
Berichten
7
weet iemand of er ook een maandelijks tijdschrift bestaat over bbq en alles wat ermee te maken heeft? Er bestaan genoeg kooktijdschriften maar over de bbq zie ik er nooit een.
 
Dat zou er wel moeten zijn h?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Is Fire & Food de centjes waard? BBQ Magazine vind ik persoonlijk een must have. Mooie foto's, leuke recepten en veel info.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 
SpiKeY zei:
Is Fire & Food de centjes waard? BBQ Magazine vind ik persoonlijk een must have. Mooie foto's, leuke recepten en veel info.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

vind ik zeker van wel
 
SpiKeY zei:
Leo zei:
SpiKeY zei:
Is Fire & Food de centjes waard? BBQ Magazine vind ik persoonlijk een must have. Mooie foto's, leuke recepten en veel info.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

vind ik zeker van wel
@Leo, kan jij wat voorbeelden noemen?

prachtige recepten, wetenswaardigheden, bbq evenementen enz enz enz
 
Buiten deze 2 zijn er nog buitenlandse tijdschriften (soms ook verkrijgbaar voor een Ereader) Als je van bladeren houd dan blijft het hier wel een beetje bij. Online is er veel te vinden qua blogs en youtube kanalen als je specifiek iets wil volgen of gewoon af en toe items wil bekijken.
Ikzelf snuffel zo veel rond voor inspiratie en nieuwtjes
 
Leo zei:
SpiKeY zei:
Is Fire & Food de centjes waard? BBQ Magazine vind ik persoonlijk een must have. Mooie foto's, leuke recepten en veel info.

vind ik zeker van wel
+1, lees het met veel plezier en kijk er regelmatig in terug. Zodra je abonnee bent kan je ook alle oude uitgaves digitaal lezen!!!
 
Leo +2
 
Terug
Bovenaan Onderaan