BasBQ
Beef en Steak

Tijdje al aangemeld; nu maar eens voorstellen

 
 

paul

Vuurmaker
Berichten
84
Beste BBQ-genootschappers :)

Een tijdje geleden heb ik me al aangemeld, maar nu maar eens voorstellen.
Ik ben dus Paul - Uit het zuiden van het land (omgeving Sittard).

Sinds 2 jaar fervent BBQ'er (ja ook 's winters en als het regent). Heb al wat leuke dingen gemaakt op mijn Weber OTP 57cm.
Afgelopen zaterdag ben ik vanuit Sittard naar het NKBBQ afgereist om daar eens te kijken naar de BBQ die mijn hartje gestolen heeft: De Primo XL.

Mijn vrouw zei bij het opstaan: We kopen vandaag GEEN nieuwe BBQ!!

In hoofddorp aangekomen heeft Harm 'de Baron' ook haar weten te overtuigen en hebben we een Primo XL besteld.  8) 8) 8)
Binnenkort kan ik dus gaan genieten van de low&slow sessies en wil ik mijn eerste eigengemaakte minimaal-20-uur-pulled-pork maken :)
 
Hoi Paul,

Welkom bij het Genootschap! Mooie barbecue heb je besteld, daar ga je een hoop lol van beleven.
 
Thanks Noskos en Henny.

Noskos, kan je even kijken waarom het aantal berichten van mij op nul blijft staan? Ben er nu toch echt van overtuigd dat ik een paar posts gedaan heb.
 
Paul welkom bij het BBQ genootschap.

Je berichten in het voorstel draadje tellen niet mee, sorry ;)
 
Dat hebben we bewust gedaan, er zijn mensen die heel veel mensen welkom heten om zo "status" op te bouwen, dat werkt hier niet ;)
 
Maar je krijgt er wel een voor de moeite ;)
 
Ahhh - duidelijk!
@Frits: Bedankt ;-)

Thanks heren; Ik neem aan dat jullie ook allemaal op het NKBBQ zijn geweest? Was een leuke happening nietwaar?
 
hallo Paul, welkom op dit edele genootschap.
Mooie bbq heb je besteld, was idd erg gezellig op het NK
 
Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.
 
Welkom op het BBQ genootschap forum Paul :)
Nu ben ik niet de enige van Sittard  :)
 
Welkom,

En met je primo ga je een hoop,plezier mee beleven.
Harm, heeft mijn vrouw er ook van kunnen overtuigen. ( mijn vrouw wilden eigenlijk een egg)
Had ik me daar ook wel mee kunnen vermaken 8)
 
Welkom en veel plezier met je primo!
 
Ha Paul, gezellig dat je er bent. Ja, ik was ook op NK, ik zat in de tent, als jury.
Stoer zo'n Primo XL! ( en je moet maar denken, vrouwen zeggen wel vaker iets wat ze niet menen. Ik wel tenminste) ;)
Straks is jouw vrouw ook blij met je aankoop, als jij lekkere hapjes maakt.
 
Dominique zei:
Straks is jouw vrouw ook blij met je aankoop, als jij lekkere hapjes maakt.
Gaat zeker lukken: Heb nu al zin in de eerst Pulled Pork of Beer Can chicken van de Primo

RoBBQ zei:
Harm, heeft mijn vrouw er ook van kunnen overtuigen. ( mijn vrouw wilden eigenlijk een egg)
Ben blij dat mijn vrouw inzag dat de primo flexibeler is dan een egg (Heb geen ervaring met een egg en wil niemand voor het hoofd stoten, lieve egg-eigenaren :))

Vandaag een mailtje van Harm gekregen. De Primo wordt waarschijnlijk volgende week geleverd :) Happy
 
Terug
Bovenaan Onderaan