BasBQ
Beef en Steak

Tijd om Pulled Pork te maken!

 
 

Afwasser1

Vuurmaker
Berichten
73
Zo, wekkertje vroeg gezet, en nu de briketten in de starter.

Ondertussen op 3FM luisteren of we de Gouden Spatel gewonnen hebben!

Er ligt een procureurlap van 1.6 kg te wachten om langzaam te veranderen in heerlijke Pulled Pork.

De foto's post ik gedurende de dag.

Goedemorgen allemaal trouwens!
 
Procureurlap van 1.6 kg:



In de Southern Succor rub:



Op de ProQ Smoker:



De setup:

 
In de tussentijd nog even de 3FM Gouden Spatel gewonnen...
 
Succes met je PP en gefeliciteerd met de gouden spatel  ;D weer een succes voor de BBQ community 8)
 
Dank!

De temperatuur om 08.00u: Vlees 50 C, smoker 120 C
 
Gefeliciteerd man!! Jullie hadden niet de minste tegenstanders, de week na jullie zag ik dat Leonard van Restaurant Pure Passie er was!

Succes met de PP!
 
Ja en daarna is pureBBQ team ook nog geweest
 
Succes, ik blijf je volgen.
 
Door al die PP verslagen groeit hier de zin om ook eens zo'n homp vlees te bereiden met de minuut.

Ook dit ziet er weer super uit.

Succes ermee, en ben benieuwd naar de rest van de foto's.
 
Zo, na vier uur is de temperatuur van het vlees 66, de pit blijft rond de 100 graden steken. Dat ligt aan de houtskool, ik ga vanavond naar mijn dealer om mijn dosis goeie houtskool binnen te krijgen.

Geen idee hoe het er nu uit ziet, als de Amerikanen "if you're looking, you ain't cooking" zeggen zullen ze wel gelijk hebben. Amerikanen hebben altijd gelijk.

Hij is bijna in de 'zone', ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij op de 88 zit! Woehoe!
 
Indrukwekkend stuk vlees!

Succes vandaag.


En natuurlijk ook gefeliciteerd met de gouden spatel.
 
Goedemorgen! Mooie start van je dag, gefeliciteerd! En voor straks: smakelijk eten :)
 
Gefeliciteerd met jullie gouden spatel! Succes met je Pulled Pork
 
Gefeliciteerd met de spatel! Kan vandaag wel eens je geluksdag worden, voel een knorretje opkomen. Succes.
 
Gefeli met je prijs, en succes met je PP!
 
Bijna zes uur warm liggen worden. Temperatuur is 71, lekker bezig in de zone, smoker blijft op 112 hangen.

Tijd voor een appelsapdouche!

Zo zie hij er inmiddels uit:

 
Terug
Bovenaan Onderaan