Beef en Steak

Thermoworks RFX

Karst

Stoker
6f824b83b0fe99ec5a521e92e870bd4d.gif

Ze gaan om 18:00 de Thermoworks RFX releasen. Zijn er al bedrijven geïnteresseerd in het importeren van deze probe? Heb wel vaker gekocht bij Thermoworks maar dit durf ik niet aan…..

Zeg maar een Meater maar deze is zonder Bluetooth. Zou een betere verbinding hebben en houden.

Ik denk dat het er aan ligt op welke frequentie dit werkt of het toegestaan is op de EU markt.
Thermoworks heeft ook nog een andere mooie lange afstandsthermometer set. Maar die heb ik hier ook nooit gezien.

Ik denk dat het er aan ligt op welke frequentie dit werkt of het toegestaan is op de EU markt.
Thermoworks heeft ook nog een andere mooie lange afstandsthermometer set. Maar die heb ik hier ook nooit gezien.
Dat zijn de Smoke X2 en Smoke X4, daar zit ik op te wachten maar denk niet dat deze in EU toegelaten worden omdat ze op een radio frequentie werken die niet is toegestaan voor particulier gebruik in de EU, is mij verteld.

Dit regeltje dus: 915Mhz radio frequency (patent pending) US and Canada only

Werkt ook in combinatie met Billows (en volgens mij heb je dan de Signals niet meer nodig)

De eerste uitleveringen van de RFX gaan pas aan het eind van het jaar zijn..

Frequentie is 433 mhz (dacht dat klikaanklikuit ook op die frequentie zit)

Zie dat ze op de Engelse site staan inmiddels. Dus ik heb stiekeme hoop.

Denk het niet. Zal wel een truukje zijn. Heb ik met mijn draadloze microfoontjes ook. Als je ze in de unit stopt om op te laden synchroniseren ze allemaal.

ziet er een zeer interessant spul uit.

Zeker ook de combo met de Billows, dat zou een leuke zijn.

Enkel onderstaande stel ik mij vragen bij.

Bekijk bijlage 68043

Als de buurman/vrouw er ook eentje heeft, krijg je die dan ook te zien?

Dan stel ik mij de vraag hoe die dan de billows wilt sturen? Want die wordt via bekabeling gestuurd door de Signal.

Dat zijn de Smoke X2 en Smoke X4, daar zit ik op te wachten maar denk niet dat deze in EU toegelaten worden omdat ze op een radio frequentie werken die niet is toegestaan voor particulier gebruik in de EU, is mij verteld.

Dit regeltje dus: 915Mhz radio frequency (patent pending) US and Canada only
Klopt, voor zover ik weet mag je alleen frequenties onder de 868mhz, 2,4 of 5(,8)GHz vrij gebruiken. Die laatste 2 worden voor Wifi gebruikt. Alles wat ertussen valt heb je een licentie voor nodig.

Heb nu een normale smoke. Maar vind die x4 toch ook wel heel gruwelijk ! Die rfx ga ik in de gaten houden. Je kunt ze wel bestellen via websites in de uk/us. Zou het binnen komen ?

Op de Engelse site kun je bestellen. Dat heb ik weleens gedaan. Komt gewoon netjes aan.

Bij de meeste testen komt meater er als winnaar uit. Als je een oude telefoon hebt en een meater + ben je al koning. Ik zelf heb de meater + en de meater 2 +. En een iPhone 6 die in de schuur hangt. De meater bamboo Bloks plakken aan de zijtafel van de kamado. En de iPhone zorgt voor de cloud connectie. Iedereen heeft wel een smartphone over denk ik. En dan gewoon met laadsnoer in de schuur zonder gsm en gewoon mee wifi wereld wijd dekking. En laten we eerlijk zijn over vier jaar zijn we 4 sondes verder en misschien is meater dan al geen marktleider meer. 😑

Je bent dom als je de Smoke x2/4 gaat importeren. Werkt door geofencing niet in de cloud.. Hoe ik dat weet? .. tja..

Je bent dom als je de Smoke x2/4 gaat importeren. Werkt door geofencing niet in de cloud.. Hoe ik dat weet? .. tja..
Wie zegt dat ik hem uberhaupt in de cloud wil gebruiken, daar heb ik totaal geen behoefte aan.;):)

Laatst bewerkt:
Had deze ook al zien passeren in een mailing van Thermoworks,
Zag een foto dat je de roostersonde (bedraad) in de ontvanger steekt.

Ik vermoed dat de rfx enkel kern kan meten geen omgeving.
De ontvanger met die antenne is dan de signals
De RFX meet enkel kern en geen omgeving, die wordt gemeten via een aparte probe :

https://www.thermoworks.com/rfx/
Our Pro-Series® Air Probe plugs directly into RFX GATEWAY for precise placement and true ambient temperature measurements.

Lijkt me wel een leuke combo te worden wanneer die kan samenwerken met de Billows.

Waneer de RFX beschikbaar is in Europa en mijn Meater de geest geeft, dan is de kans groot dat de opvolger een Thermoworks RFX wordt

Heb een weekje geleden een RFX besteld in de US bij ThermoWorks. Ze gaven een leverindicatie aan van 6-8 weken. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Leuk
Waarderingen: BM77
Worden op volgorde van bestellen uitgeleverd.. kan wel eens langer duren..

Vooralsnog geen voorraadmelding gehad van Thermapen.co.uk

Terug
Bovenaan Onderaan