Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn de Smoke X2 en Smoke X4, daar zit ik op te wachten maar denk niet dat deze in EU toegelaten worden omdat ze op een radio frequentie werken die niet is toegestaan voor particulier gebruik in de EU, is mij verteld.Ik denk dat het er aan ligt op welke frequentie dit werkt of het toegestaan is op de EU markt.
Thermoworks heeft ook nog een andere mooie lange afstandsthermometer set. Maar die heb ik hier ook nooit gezien.
ziet er een zeer interessant spul uit.
Zeker ook de combo met de Billows, dat zou een leuke zijn.
Enkel onderstaande stel ik mij vragen bij.
Bekijk bijlage 68043
Als de buurman/vrouw er ook eentje heeft, krijg je die dan ook te zien?
Klopt, voor zover ik weet mag je alleen frequenties onder de 868mhz, 2,4 of 5(,8)GHz vrij gebruiken. Die laatste 2 worden voor Wifi gebruikt. Alles wat ertussen valt heb je een licentie voor nodig.Dat zijn de Smoke X2 en Smoke X4, daar zit ik op te wachten maar denk niet dat deze in EU toegelaten worden omdat ze op een radio frequentie werken die niet is toegestaan voor particulier gebruik in de EU, is mij verteld.
Dit regeltje dus: 915Mhz radio frequency (patent pending) US and Canada only
Wie zegt dat ik hem uberhaupt in de cloud wil gebruiken, daar heb ik totaal geen behoefte aan.Je bent dom als je de Smoke x2/4 gaat importeren. Werkt door geofencing niet in de cloud.. Hoe ik dat weet? .. tja..
De RFX meet enkel kern en geen omgeving, die wordt gemeten via een aparte probe :Zag een foto dat je de roostersonde (bedraad) in de ontvanger steekt.
Ik vermoed dat de rfx enkel kern kan meten geen omgeving.
De ontvanger met die antenne is dan de signals