BasBQ
Beef en Steak

The Epic Burger

ik krijg de komende weken nog wat te doen, met al die lekkere hamberger hier  :D
Zier er erg lekker uit.

Ben ook benieuwd naar die uien ;)
Blefke
 
Mijn toetsenbord loopt vol met speeksel :)
 
Abraham zei:
Ik ben trouwens benieuwd naar de gefermenteerde uien... Met of zonder schil in de kruiden pekel.. Heb je een recept?

Ik denk dat als je in dit soort dingen geinteresseerd bent, Abraham, je beter jezelf aan kunt melden bij Facebook groep 'Wild Fermentation', of eens op internet op zoek gaan naar hoe dit precies werkt. Het is niet zo moeilijk, maar er zijn aardig wat dingen waar je rekening mee moet houden. Gaat een beetje ver om dat hier allemaal in te gaan zitten tikken ;)

Als je het echt wilt gaan doen, PM me dan maar even.
 
Ok, ik zal eerst eens even neuzen. Zuurdeeg lukt tenslotte ook..
 
Ooh man, moet ik zo gaan eten krijg je dit voor je neus te zien. Nou in eten heb ik nu geen zin meer.
Maar wel in die burger van jou  =P~ =P~ =P~
 
Nou ja zeg, nadat je dus op fb zorgt voor een ondergekwijld toetsenbord doe je dat nu gewoon nog een keer X( X(

IK WIL DIE BURGER OOK DIE OP DE FOTO STAAT EN IK WIL UM NU.

X(
 
El Fumarole zei:
noskos zei:
Ja hoor, doe er maar twee ;)
Ook als ik zeg dat ik 's middags de lunch had geskipped i.v.m. werkdrukte en dat ik desondanks de laatste kruimel bijna binnen heb moeten duwen met een schoenlepel, Dennis?
De hamburger alleen was al ca 280 gram ofzo :)

Ik zat V?L man..... gelukkig mocht ik daarna 5 hele kilometer rond ons dorpje schuifelen met een half miljoen andere mensen die ook verder niets beters te doen hadden.

Een koude als ontbijt is ook lekker :D
 
Lekker!

Wat is er eigenlijk mis met die smeltkaas in die plasticjes? Heb ze laatst gebruikt in een fattie, smaakte prima!
Enige waar ik aan moest denken bij die smeltkaas, is dat ze bij de Mc Donalds vergeten om ze eerst uit het plastic te halen :D
 
dennis zei:
Lekker!

Wat is er eigenlijk mis met die smeltkaas in die plasticjes? Heb ze laatst gebruikt in een fattie, smaakte prima!
Enige waar ik aan moest denken bij die smeltkaas, is dat ze bij de Mc Donalds vergeten om ze eerst uit het plastic te halen :D

Het is natuurlijk niet 'home made', bio, glutenvrij, ongeprocessed en eerlijk enzo. Maar het is wel gewoon heel erg lekker op een broodje hambo, of idd een fatty, doe ik 't ook in.

Voor zelf gemaakte smeltkaas kun je trouwens wat boter smelten en mengen met evenveel kaas. Niet te heet maken en goed roeren, hoppa.
 
El Fumarole zei:
Watskeburt:
Dit is wat mij betreft altijd het moment om het gehakt even te proeven en te keuren op grofheid, binding en smaak, waarbij ik me moet inhouden om de hele zooi niet gewoon zo rauw op te vreten onder het uiten van diepbuikige, dierlijke gromgeluiden....

Beste Jeroen, Prachtige Bourgondische Vriend, het was me weer een waar genoegen. Eerst die foto op vleesboek en nu in een wat hogere resolutie... zalig! Maar de bom was toch wel je begeleidende tekstje, het was weer geweldig!

Nu heb ik ook weer trek!
 
Sander72 zei:
El Fumarole zei:
Watskeburt:
Dit is wat mij betreft altijd het moment om het gehakt even te proeven en te keuren op grofheid, binding en smaak, waarbij ik me moet inhouden om de hele zooi niet gewoon zo rauw op te vreten onder het uiten van diepbuikige, dierlijke gromgeluiden....

Beste Jeroen, Prachtige Bourgondische Vriend, het was me weer een waar genoegen. Eerst die foto op vleesboek en nu in een wat hogere resolutie... zalig! Maar de bom was toch wel je begeleidende tekstje, het was weer geweldig!

Nu heb ik ook weer trek!

Lekker h?, beetje slap ouwehoeren over eten ;)
Slager had vanmorgen Wagyu, hier zie:
20150605_085047_zpsphi16rp0.jpg

Een sm??k man....
 
Tja, was het de Avond 5 daagse dan mocht je vanavond weer grillen! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan