BasBQ
Beef en Steak

The Chegg ( nu met veel foto's ;-) )

Burgers krimpen tijdens het grillen, hierdoor komt het midden omhoog. Je gaat dit tegen door met je duim een deukje in het midden van de burger te duwen zodat je burger mooi plat blijft  ;)
 
Jet zei:
Burgers krimpen tijdens het grillen, hierdoor komt het midden omhoog. Je gaat dit tegen door met je duim een deukje in het midden van de burger te duwen zodat je burger mooi plat blijft  ;)

Ah slim! Tnx Jet.
Weer een beetje wijzer geworden vandaag  ;)
 
Wat zijn de bezorgkosten??
 
Bidle zei:
Bedankt heren!!


MarBQ zei:
Wat zijn de bezorgkosten??

Geheel afhankelijk van wat je voor drinken in huis hebt!  ;)
Amstel, Hertogh Jan, Leffe, rode wijn, witte wijn en een kraan vol water!
Doe er maar 2!

(en de supermarkt is tot 10 uur open.... wat moest ik halen?)
 
Ivo-tje zei:
Bidle zei:
Bedankt heren!!


MarBQ zei:
Wat zijn de bezorgkosten??

Geheel afhankelijk van wat je voor drinken in huis hebt!  ;)
Amstel, Hertogh Jan, Leffe, rode wijn, witte wijn en een kraan vol water!
Doe er maar 2!

(en de supermarkt is tot 10 uur open.... wat moest ik halen?)

LOL,... ik ook met mijn grote mond,....    :D ;)
 
Dat apparaatje waar je die hamburgers mee maakt, is die ergens op internet te vinden? :)
 
Niels zei:
Dat apparaatje waar je die hamburgers mee maakt, is die ergens op internet te vinden? :)

Yep, kun je kopen via Amazon. Had hem onlangs gezien in een review en daarna opgesnord.
Je kunt hem kopen in een pak met een grote en kleine of enkel de grote. Kosten vallen ook erg mee. Ik vind hem erg makkelijk en heb diverse persen, maar blijf deze voorlopig gebruiken.
 
Zou je mij kunnen vertellen waar je deze hamburger pers hebt aangeschaft? Heb hem niet in NL kunnen vinden. Alvast bedankt.
 
Geen probleem, stond er immers al,..... enne welkom op het forum!  ;)


Bidle zei:
Niels zei:
Dat apparaatje waar je die hamburgers mee maakt, is die ergens op internet te vinden? :)

Yep, kun je kopen via Amazon. Had hem onlangs gezien in een review en daarna opgesnord.
Je kunt hem kopen in een pak met een grote en kleine of enkel de grote. Kosten vallen ook erg mee. Ik vind hem erg makkelijk en heb diverse persen, maar blijf deze voorlopig gebruiken.
 
Pfff goeie burgers dat moet lekker zijn dat kan niet anders!
 
Mac zei:
Burgers zien er super lekker uit Bidle.  B-)
Handig apparaatje ook zo te zien.

Mac

Thx,.. het apparaatje vind ik echt super!! Heel simpel vullen omdraaien en aandrukken. Dan overtollig randje eraf,.... plastic ring omlaag halen en de burger glijdt er makkelijk van af.
Kwam hem per toeval in een review tegen en gelijk besteld. Ook nog eentje voor BoerHarm mijn nieuwe bbq-maatje. Oh en de meerprijs voor de kleine is echt minimaal, dus ook een aanrader.  :)
 
het gaat hier om de Adjust-A-Burger  hamburger press. Van "KitchenArt"

Maar zijn de verzendkosten dan niet "brutal"
 
Terug
Bovenaan Onderaan