BasBQ
Beef en Steak

Thai Stove Shoarma

  • Onderwerp starter RoyzRoyz
  • Startdatum
ik heb sinds het afgelopen weekend ook zo'n bijzonder oventje....dit weekend dus proberen...

de foto's en het verslag volgen direct :)
 
Ben benieuwd naar de foto's
 
Kees Duym zei:
ik heb sinds het afgelopen weekend ook zo'n bijzonder oventje....dit weekend dus proberen...

de foto's en het verslag volgen direct :)

Waar heb jij hem vandaan Kees?
 
Mooi bordje,volgens mij heb ik ook zo'n ding in de schuur.
 
Joris zei:
Kees Duym zei:
ik heb sinds het afgelopen weekend ook zo'n bijzonder oventje....dit weekend dus proberen...

de foto's en het verslag volgen direct :)

Waar heb jij hem vandaan Kees?
ik heb hem afgelopen weekend gekregen van Willy o Winky....zie het begin van deze posting
 
Wij zijn benieuwd naar de foto's. Leuke stoof, ik kende ze niet.
 
vandaag voor het eerst m'n stove gebruikt....klein, compact....en heel erg leuk

thai1.jpg


stuk of 10 stukjes Ecobrasa...en dan wordt hij snel mooi warm

thai2.jpg


het rooster van m'n Weber 57 Gourmet, lag toch werkeloos in de schuur :)  en dan...beginnen...balletje, kipje en spek ;)

thai3.jpg


gaat fantastisch...mooi...en snel...heel erg leuk om erbij te hebben.....

en dan....niet mokken, lekker wokken :)

thai5.jpg


gaat fantastisch...had snel een eenvoudig wokje gescoord bij de Action (5,95)

thai6.jpg


en het resultaat...een heerlijk Thais gerechtje met kip, garnaal, ui, knoflook, en nog wat pruttel meer ...

thai7.jpg



conclusie en oordeel......doen, doen en nog eens doen.....een heerlijk eenvoudig en gemakkelijk authentiek stukje gereedschap...

als je er 1 kunt bemachtigen...gewoon doen, daar krijg je nooit geen spijt van

Willy....nog bedankt voor dit super leuke ding :)
 
jullie hebben heerlijk gegeten Kees
 
Leo zei:
jullie hebben heerlijk gegeten Kees

het was zeker lekker Leo...en het gaat ook echt snel op zo'n stove....is een echt hebbedingetje :)
 
zal ik je mijn adres pm-en? dan kan je hem op sturen
 
Dat ziet er goed uit Kees. Ik denk dat jullie avondeten erg smakelijk was. Ik ben nu wel benieuwd waar Willy de Stove vandaan heeft.
 
Dat ziet er goed uit, ik hoop dat ik deze ook eens tegen het lijf loop.
 
Hoi erg leuk ding, heb iemand erop uit gestuurt om zo'n ding te halen maar helaas uitverkocht voorlopig niet meer te krijgen. Weet iemand nog een adres of internet pagina waar deze nog wel te krijgen is.
 
iBobnl zei:
Dat ziet er goed uit Kees. Ik denk dat jullie avondeten erg smakelijk was. Ik ben nu wel benieuwd waar Willy de Stove vandaan heeft.

Nou iBobnl,lees deze topic nog eens goed door kerel. Dan weet je het precies.
En als het uitverkocht mocht zijn,doe je zelf een pleziertje,haal een ticket naar Thailand voor een leuke vakantie en kijk eens of ze er daar nog hebben.
 
@Willyowinki ik had inderdaad het draadje half gelezen. Ik zie dat ik de Stove op 5min rijden kan verkrijgen! Dus yeah!!!
 
UITVERKOCHT! Flink balen dus! Misschien volgend jaar weer ... ;-(
 
[quote Ik China hadden ze altijd (geen idee of ze ze nog hebben) ronde kolen, zeg maar model hockeypuck, maar dan breder en hoger met dezelfde gaatjes als in je bodem, die staken ze dan aan, twee of drie op elkaar, en door de gaatjes in elkaars verlengde te zetten of ietsje te draaien konden ze dan de luchtstroom, en trek door die kolen regelen en daar kwam een mega vlam uit, ideaal voor de wok.
Met de vaart der volkeren zal dat ook wel minder worden en zullen ze wel op gas overgaan, want in je flatje is dat niet echt veilig natuurlijk :D


Bedoel je deze Noskos?

Lauwersmeer152b.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan