BasBQ
Beef en Steak

Texas offset smoker

 
 

Teddo

Pitmaster
Berichten
523
Hey Pittmasters,

Er zijn een paar zaken in het leven dat de harten van de medewerkers van de gaarkeukens van huize Jachtfestijn sneller doen kloppen. Niet op zijn minst natuurlijk de hier in de bediening rondlopende Heidi.

Maar daar zit je dan opeens. Naast een orgininele Texas offset smoker. De handen jeuken op dot gevaarte met enig schuurpapier, lasapparaat en hittebestendige verf te lijf te gaan.

Als je door het onderhoud heen kan kijken, zie je hier een indrukwekkend plaatje staan, waarbij Heidi dan toch wel in het niet valt.

image_zpsaa7dbeae.jpg


image_zps676f4372.jpg


image_zpsc031e75f.jpg


image_zps693f4872.jpg


image_zps2a5eda4e.jpg


image_zpsf739ee1b.jpg


image_zpsc7032452.jpg



 
Dat zal een prachtapparaat worden Teddo.

Maar nu moet je natuurlijk ook een foto posten van Heidi, zodat we kunnen verifi?ren of je claims nu wel degelijk kloppen ;)
 
H? een echte Klose in het wild! Die zie je niet veel aan deze kant van de oceaan.
 
dat is een hele beste
 
Heb hier de chefkok al een paar keer smekend aangekeken. Maar helaas gaan andere werkzaamheden, als gevolg van de wateroverlast paar maanden geleden, voor.

Tijdens ons verblijf hier gaan we de start van deze smoker helaas niet mee maken. Die hebben ze gepland voor later in het seizoen.

Maar goed,....mag er wel elke dag naar kijken en dromen.
 
Laat mij raden Teddo!! je hebt een bod gedaan!!??!! :p
 
MarBQ zei:
Laat mij raden Teddo!! je hebt een bod gedaan!!??!! :p

Nou......heeft al wel meerdere malen m'n gedachten doorkruist....juist omdat we nu in de markt zijn voor een houtgestookte BBQ.

Maar eerlijk gezegd.....deze is wel heel groot. En daarbij....hij staat hier bij de gaarkeukens van het hotel met de bedoeling om deze wekelijks voor de gasten in te gaan zetten.

Nog hinkelend tussen een cinder block of een UDS, laat ik deze kans toch maar schieten.
 
Mooie smoker, die "schoorsteen uitlaten" schitterend  ;D
 
Met een Beke TLC wordt dit een prachtig ding!
 
Zou een mooi project zijn geweest Teddo!
 
Als je 'm goed vol gooit, hoef je maar ??n keer per jaar te BBQ-en :D
 
nicky zei:

Ja, je weet wel.....twee mobiele grossglockners met benen eronder en een immer stralende glimlach erboven.

Dat je al starend uit de droom opschrikt en tot de conclusie komt dat Heidi al lang bij een ander tafeltje staat en je ijsje al geheel gesmolten is.

Ik zou nog een heel epistel kunnen wijden aan beeldvorming met betrekking tot gesmolten vanille ijs, maar het lijkt me meer dan voldoende zo.
 
Wat Heidi betreft zeg ik wat ik altijd zeg, geen foto niet gebeurd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan