BasBQ
Beef en Steak

Texas Longhorn ribroast

Mac zei:
Ehhhh, ik had stiekem gehoopt op iets mooiere foto's dan dat ik nu gemaakt heb, maar dank voor de complimenten  :blush:
Mac

Fijn toch dat er altijd nog wel ruimte is voor verbetering? Mijn mooiste foto ooit? Die moet ik nog maken!

Maar je bent heel lekker bezig Marcel en da's een understatement. Ik deel je verbeterpunten en herken ze ook ruimschoots. Met name dat je niet wil dat het gerecht er teveel onder lijdt, dat blijft schipperen. Mooie foto's is ook een deel van je hele BBQ-ervaring, dat is het bij mij ook.

Het viel me ook op dat je hier krapper gekaderd hebt dan eerder. Dat vind ik jammer. Met name ook als die gegrilde groentes komen dan snijd je (naar mijn smaak) de foto's te strak aan en verlies je de ruimte die jouw foto's juist vaak zo goed maken. In die prachtige cave van je kun je wellicht ook nog wel wat doen met een vast fotohoekje waar je mooi licht hebt (in deze donkere dagen is dat voor mij echt een probleem dus wijk ik vaker uit naar de lunch, ook lekker!) waar je een fijne achter en ondergrond hebt en wat ruimte om props en accessoires neer te leggen voor je fotografie? Maar eens met Peet, maak het niet te glad en hou het authentiek. Maar dat weet je zelf als geen ander, dat is juist jouw stijl.

Succes man, ik geniet van je mooie werk!
 
Mac ik wilde dat ik je nivo van fotograveren had...

Ik betrap me er altijd op als ik bezig ben met q-en, dat ik helemaal niet de rust neem om een nette compositie te maken. Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen wat je zelf niet ok vind en ook het commentaar van anderen, erg leerzaam! Wellicht moeten we ooit nog een keer een foto-nerd draadje maken.
 
Ha ha, herkenbaar Emiel.
Dat heb ik dan ook weer bij anderen  :D
En het is investeren in lezen, kijken (leren van anderen), cursusje misschien, en h??l veel oefenen.  :-$

Enen, zo'n foto draadje is misschien wel leuk, en zeker leerzaam voor velen van ons. (het is immers wel een onderdeel van onze hobby, want zonder foto's was dit maar een.......saai forum.....vrees ik)  :-S

Mac
 
structor zei:
Mac ik wilde dat ik je nivo van fotograveren had...

Ik betrap me er altijd op als ik bezig ben met q-en, dat ik helemaal niet de rust neem om een nette compositie te maken. Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen wat je zelf niet ok vind en ook het commentaar van anderen, erg leerzaam! Wellicht moeten we ooit nog een keer een foto-nerd draadje maken.
+1
 
structor zei:
Mac ik wilde dat ik je nivo van fotograveren had...

Ik betrap me er altijd op als ik bezig ben met q-en, dat ik helemaal niet de rust neem om een nette compositie te maken. Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen wat je zelf niet ok vind en ook het commentaar van anderen, erg leerzaam! Wellicht moeten we ooit nog een keer een foto-nerd draadje maken.
Goed plan. Of een workshop :D
 
Vind het superknap als mensen een mooie opmaak kunnen maken, ?n er dan ook nog een goede / mooie foto van kunnen maken. Mij lukt het allebei niet (en doe er ook geen moeite voor, dat helpt ook niet mee).
 
Prachtig weer! Wat een mooi stuk vlees.
 
Kijk dit is nu weer z'n draadje dat ik met genoegen lees  :D Mooi verslag van een al even mooi stukje vlees!
 
Ik lees dat ik niet de enige ben die zijn toetsenbord heeft volgekwijld maar wat ziet dat er ongelofelijk lekker uit en wat een schitterend stuk vlees is dat. Ik denk dat de proef zeer goed gaat aanslaan als ik hier zo de reacties lees.
En voor wat betreft de fotografie, ik moet zeggen dat ik zo was afgeleid van het kijken naar het vlees dat ik terug heb moeten kijken om te zien wat je zelf als "verbeterpunten" aangaf. :D 
 
Krijg spontaan trek. super mooi stukje vlees  :p
Ook ik ben ??n van de gelukkigen met een stukje vlees van dit rund (brisket), maar mij bij mij past het gelukkig wel in de vriezer want had/heb er nog geen tijd voor  :D
 
Mac zei:
Wow, de brisket  B-)
Ik ben benieuwd straks naar het resultaat daarvan Danny.
En anders ik wel Marcel  :p
Brisket is niet iets wat ik heel vaak en recent gemaakt heb; zoals je kan zien ontbreekt het koetje ook nog bij mij dus tegelijk mooie gelegenheid om dit voor de verandering straks te documenteren, en nu toch maar eens eindelijk de BIG-3 bij mij compleet te maken  :D
 
Dus nu op zoek naar Texas Longhorn Injection Mix?  :p

Succes Danny, ik ga dat volgen!
 
Sander72 zei:
Dus nu op zoek naar Texas Longhorn Injection Mix?  :p

Succes Danny, ik ga dat volgen!
Daar heb je wel de speciale Texas Longhorn injectiespuit voor nodig  :D

Die brisket ben ik wel heel benieuwd naar...
 
-Danny- zei:
Kwijl, nou is mijn toetsenbord vies.  :D

+1...Even tissue erbij pakken voor mijn kwijl :D
 
Wow, dit ziet er echt top uit! Super mooi stuk vlees!
 
Terug
Bovenaan Onderaan