Team Anoniem
Sprokkelaar
Wij zijn team anoniem,
We komen uit de omgeving van Oosterhout Noord Brabant,,
Arno Niem komt uit Breda,,
Benno Niem is de Pitmaster en komt uit Rijen (hihi dat ben ik dus,,)
Carrie Niem komt uit Oosterhout,, (en dat is mijn liefke),,
We houden heel erg van BBQen en we zijn nog niet zo bekent met BBQ wedstrijden,,
Van het weekend hebben we bij de BBQSOCIETY onze eerste KCBS BBQ wedstrijd gehad en we vonden het super,,
Helaas werden we 15e van de 15 teams maar gelukkig niet op alle onderdelen,,
Ik durf te experimenteren maar heb dan toch wel geleerd dat ik me vast moet houden op een wedstrijd wat ik wel ken ,,
??n tip van me,, Doe nooit een Beef Brisket Injecteren met 250 milliliter verse Ananas sap want dan word het PAT?,,
Dacht echt ik wil geen taaie brisket en tja die heb ik dan ook niet gehad,,
We staan ook op Facebook onder Anoniem,,
Ik vind het super dat ik jullie ontmoet heb en hier op het forum werd uitgenodigd om rond te kijken (al had ik me al op de verkeerde forum aangemeld ),,
Vertel vertel wie zijn jullie?>>
Groetjes Team Anoniem.
PS; Foto's volgen we hebben der een paar hele mooie bij van een paar bekende personages in de bbq wereld,,
We komen uit de omgeving van Oosterhout Noord Brabant,,
Arno Niem komt uit Breda,,
Benno Niem is de Pitmaster en komt uit Rijen (hihi dat ben ik dus,,)
Carrie Niem komt uit Oosterhout,, (en dat is mijn liefke),,
We houden heel erg van BBQen en we zijn nog niet zo bekent met BBQ wedstrijden,,
Van het weekend hebben we bij de BBQSOCIETY onze eerste KCBS BBQ wedstrijd gehad en we vonden het super,,
Helaas werden we 15e van de 15 teams maar gelukkig niet op alle onderdelen,,
Ik durf te experimenteren maar heb dan toch wel geleerd dat ik me vast moet houden op een wedstrijd wat ik wel ken ,,
??n tip van me,, Doe nooit een Beef Brisket Injecteren met 250 milliliter verse Ananas sap want dan word het PAT?,,
Dacht echt ik wil geen taaie brisket en tja die heb ik dan ook niet gehad,,
We staan ook op Facebook onder Anoniem,,
Ik vind het super dat ik jullie ontmoet heb en hier op het forum werd uitgenodigd om rond te kijken (al had ik me al op de verkeerde forum aangemeld ),,
Vertel vertel wie zijn jullie?>>
Groetjes Team Anoniem.
PS; Foto's volgen we hebben der een paar hele mooie bij van een paar bekende personages in de bbq wereld,,