BasBQ
Beef en Steak

Tacos Al Pastor van het spit

Heerlijke foto’s en bedankt voor de Netflix tip. Ook maar eens kijken 😄

Doe dat niet... je gaat er echt zalig van dromen en dan wil je meteen aan de kook als je wakker wordt!
 
Wauw dit ziet er echt zalig uit 🥰 lekkere frisse combinatie van ingrediënten, we twijfelen hier nog steeds of een spit een meerwaarde heeft maar als ik dit zo zie dan ga ik toch weer twijfelen 🤔

Een absolute meerwaarde. Alles van het spit is fantastisch!
KIJK, met hoofdletters, wat een geweldig kleurig en lekker uitziend gerecht. Chapeau. 😋👍

Fijn snijwerk en lekkere bereiding aan het spit. Had zo ff een hapje willen proeven. 😋
Wat heb je met de rest van de ananas gedaan?

De kop en kont zaten aan het spit, van het middelste deel heb ik de schil afgesneden en in repen gesneden. Die repen heb ik kort gegrild en daar heb ik kleine blokjes van gesneden om over de taco te strooien. Heerlijk!

Dit is geweldig. Ik heb zelf die Netflix serie ook gekeken en taco al pastor is de primaire reden waarom ik een spit wil. Ik had zo graag willen aanschuiven 😍

Heb je wel eens zelf tortillas gemaakt? Zo nee kan ik dat echt aanraden. Het deeg is zo klaar. Het bakken kost wat meer tijd maar het is zoveel lekkerder dan uit een pakje

Nee, ik heb ze nog niet zelf gemaakt! Leuke tip voor de volgende keer!
 
Wat een mooi recept en evenzo mooie foto's! Ik heb ook een spit en wil deze binnenkort wel weer eens gebruiken! Heb je dit recept overgenomen van de Netflif serie, heb je het daarop gebaseerd of komt het recept uit een boek of van het Internet? Ben erg benieuwd!
 
Wat een mooi recept en evenzo mooie foto's! Ik heb ook een spit en wil deze binnenkort wel weer eens gebruiken! Heb je dit recept overgenomen van de Netflif serie, heb je het daarop gebaseerd of komt het recept uit een boek of van het Internet? Ben erg benieuwd!
Deels op basis van een serie, deels op basis van wat ik kon vinden op internet, deels vanuit m’n eigen idee en deels vanuit een praktisch oogpunt, zoals de chipotles in adobo. Eigenlijk moet je die saus zelf maken, maar met zo’n blikje uit de supermarkt is het toch wat makkelijker. Ik was zelf heel tevreden over deze samenstelling dus dit recept ga ik de volgende keer gewoon weer gebruiken! 😀
 
Deels op basis van een serie, deels op basis van wat ik kon vinden op internet, deels vanuit m’n eigen idee en deels vanuit een praktisch oogpunt, zoals de chipotles in adobo. Eigenlijk moet je die saus zelf maken, maar met zo’n blikje uit de supermarkt is het toch wat makkelijker. Ik was zelf heel tevreden over deze samenstelling dus dit recept ga ik de volgende keer gewoon weer gebruiken! 😀
Top! Dan ga ik het misschien binnenkort namaken, fijn dat je het zo precies beschreven hebt! Je hoort van mij als het zover is!
 
Heel mooi (zomer) gerecht. Deze ga ik zeker maken als ik met vrienden een zomer bbq hou! Het water loopt me nu al in de mond
 
Terug
Bovenaan Onderaan