Een tijd terug via groupon een kortingsbon gekocht bij B&S. Dat is natuurlijk mooi meegenomen. Maar wat ga je dan bestellen........ Wagyu uiteraard. Veel over gehoord en gelezen. Dat wil ik natuurlijk zelf ook wel eens proberen.
Niet gelijk een klein stukje gehaald maar een T-Bone van 850 gram.
Eerst lekker laten ontdooien en op temperatuur laten komen;

De Q opgestookt en de T-Bone erop.

De rustperiode

klaar om aan te vallen

Vond het wel moeilijker de T-Bone gelijkmatiger te garen. Ik had echt een stuk dat well-done was. Dat was opzicht jammer. Verder was de buitenkant mooi knapperig.
De smaak was echt lekker. Het romige waar je over leest is zeker aanwezig. Super lekker en mals. Zelfs het well-done gedeelte was erg sappig.
Heb er echt van genoten. Leuk/heerlijk om een keer gegeten te hebben maar voor die prijs ga ik het niet snel nog eens bestellen.
Niet gelijk een klein stukje gehaald maar een T-Bone van 850 gram.
Eerst lekker laten ontdooien en op temperatuur laten komen;

De Q opgestookt en de T-Bone erop.

De rustperiode

klaar om aan te vallen

Vond het wel moeilijker de T-Bone gelijkmatiger te garen. Ik had echt een stuk dat well-done was. Dat was opzicht jammer. Verder was de buitenkant mooi knapperig.
De smaak was echt lekker. Het romige waar je over leest is zeker aanwezig. Super lekker en mals. Zelfs het well-done gedeelte was erg sappig.
Heb er echt van genoten. Leuk/heerlijk om een keer gegeten te hebben maar voor die prijs ga ik het niet snel nog eens bestellen.