BasBQ
Beef en Steak

T-Bone Wagyu Kobe

 
 
 
 
 

Maccie

Gerijpt
Berichten
2.592
Een tijd terug via groupon een kortingsbon gekocht bij B&S. Dat is natuurlijk mooi meegenomen. Maar wat ga je dan bestellen........ Wagyu uiteraard. Veel over gehoord en gelezen. Dat wil ik natuurlijk zelf ook wel eens proberen.


Niet gelijk een klein stukje gehaald maar een T-Bone van 850 gram.


Eerst lekker laten ontdooien en op temperatuur laten komen;




De Q opgestookt en de T-Bone erop.





De rustperiode




klaar om aan te vallen




Vond het wel moeilijker de T-Bone gelijkmatiger te garen. Ik had echt een stuk dat well-done was. Dat was opzicht jammer. Verder was de buitenkant mooi knapperig.


De smaak was echt lekker. Het romige waar je over leest is zeker aanwezig. Super lekker en mals. Zelfs het well-done gedeelte was erg sappig.


Heb er echt van genoten. Leuk/heerlijk om een keer gegeten te hebben maar voor die prijs ga ik het niet snel nog eens bestellen.
 
T-bone is heel lastig inderdaad. Dit omdat er twee soorten vlees aan zitten, qua vetverdeling. Gelukkig dat het wel lekker sappig bleef, en je dus lekker gegeten hebt.
 
is wel een heel erg mooi stuk vlees hoor, blij dat je ervan genoten hebt
 
Lekker hoor!
Klopt het dat de T bone rechtop op de q staat, of word ik langzamerhand scheel?
 
Wauw wat een mooi stuk vlees!!
Wat zal dat een smaaksensatie zijn geweest, krijg er honger van.
 
Lekker stukkie koe zo. Yum.
 
dennis zei:
Lekker hoor!
Klopt het dat de T bone rechtop op de q staat, of word ik langzamerhand scheel?

Klopt, heb ergens op een video gezien. Kunnen de vlammen mooi langs beide kanten scheren.
 
roelduyss zei:
In je titel staat er wagyu Kobe...

Een echte Kobe? Mag ik een stekje van je geldboom

Had idd Wagyu besteld. Las op het etiket groot Wagyu Kobe. Was dus blij verrast.
 
mooi stuk vlees, het klaar maken lijkt me nog hele uitdaging maar zo te zien goed gelukt!
 
man man man, dat ziet er fantastisch uit! 

Alleen het filmpje al... enkel de geur ontbreekt.  Een beetje grof zeezout en dit moet gewoon super smaken...    8->  =P~
 
Lekker hoor, daar zou ik nu wel een stuk van lusten :D
 
850 gram......  :D
Geen woorden, wel kwijl. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan