Ik wil ook nog deze T-bone delen met jullie. Deze hebben wij op de camping op de WGA via reverse sear klaargemaakt
Deze hebben wij op vakantie in Toscane bij de normale supermarkt slager gehaald. Daar hebben ze het hele stuk compleet liggen en mag je zelf aangeven hoe dik je stuk mag zijn. Ik was hier wat uitgeschoten met hoe dik, maar wat hebben we genoten!
Excuses voor de mindere foto's. Ik had toen alleen mijn telefoon bij de hand.
Ongeveer 1 i-phone 5 dik. B-)
Even dik in de peper en zout en uur of 2 laten staan.
Fototje na een tijdje indirect op de q, plankje cederhout ernaast omdat ik die nog had liggen.
BBQ opgestookt voor afgrillen
Nog even nagaren op tafel
Je zag de temperatuur ook echt nog omhoog lopen
En het was heerlijk. Helaas met zon groot stuk wel de buitenrand iets te doorgebakken, maar die kon ik delen met mijn vriendin want zij vind dat juist weer lekker :-/ :-/
Deze hebben wij op vakantie in Toscane bij de normale supermarkt slager gehaald. Daar hebben ze het hele stuk compleet liggen en mag je zelf aangeven hoe dik je stuk mag zijn. Ik was hier wat uitgeschoten met hoe dik, maar wat hebben we genoten!
Excuses voor de mindere foto's. Ik had toen alleen mijn telefoon bij de hand.

Ongeveer 1 i-phone 5 dik. B-)

Even dik in de peper en zout en uur of 2 laten staan.

Fototje na een tijdje indirect op de q, plankje cederhout ernaast omdat ik die nog had liggen.

BBQ opgestookt voor afgrillen

Nog even nagaren op tafel

Je zag de temperatuur ook echt nog omhoog lopen

En het was heerlijk. Helaas met zon groot stuk wel de buitenrand iets te doorgebakken, maar die kon ik delen met mijn vriendin want zij vind dat juist weer lekker :-/ :-/