BasBQ
Beef en Steak

T-Bone 1,4Kg!

 
 
 

Ginko

Kooltjesharker
Berichten
139
Ik wil ook nog deze T-bone delen met jullie. Deze hebben wij op de camping op de WGA via reverse sear klaargemaakt

Deze hebben wij op vakantie in Toscane bij de normale supermarkt slager gehaald. Daar hebben ze het hele stuk compleet liggen en mag je zelf aangeven hoe dik je stuk mag zijn. Ik was hier wat uitgeschoten met hoe dik, maar wat hebben we genoten!

Excuses voor de mindere foto's. Ik had toen alleen mijn telefoon bij de hand.

41yzQqI.jpg


grWyhfO.jpg


kDcyRYs.jpg


5FWjfYr.jpg


Ongeveer 1 i-phone 5 dik.  B-)


UxwprHj.jpg


Even dik in de peper en zout en uur of 2 laten staan.


cIimHnP.jpg


Fototje na een tijdje indirect op de q, plankje cederhout ernaast omdat ik die nog had liggen.


uzraFa6.jpg


BBQ opgestookt voor afgrillen


LUx5JWf.jpg


hr3WjDz.jpg


Nog even nagaren op tafel

GVVfcxl.jpg


Je zag de temperatuur ook echt nog omhoog lopen

DlpIJot.jpg


BLkNqBG.jpg


En het was heerlijk. Helaas met zon groot stuk wel de buitenrand iets te doorgebakken, maar die kon ik delen met mijn vriendin want zij vind dat juist weer lekker  :-/ :-/



 
Lekker !!
 
Lust ik wel!
 
Het was ook echt jammer dat mijn koelbox niet kan vriezen in een omgevingstemperatuur van 30 graden. Anders was er zeker een paar Kg mee in de auto naar huis gegaan.

Misschien kijk ik op de verkeerde websites, maar hier vind ik T-bones niet voor minder dan ?30-40 p/kg. En daar was het "maar" ?18 p/kg
 
die ziet er prima uit! Lust ik wel
 
Machtig stuk vlees... Die supermarktslagers zijn hier toch anders dan in Frankrijk, Itali? (en vast nog meer landen).
Grz.
 
T-bone? Zeg maar gerust porterhouse als ik naar het formaat van die filet kijk. Wat een mooi stuk zeg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan