Mijn vader zit thuis in een verbouwing dus ik dacht. Laat ik eens spareribs maken. We eten daar zondag altijd friet, dus een lekkere ribbetje erbij kan noot geen kwaad. De avond ervoor ontdaan van het vlies en in de kruiden gezet. De dag erop lekker op de Weber Mastertouch. Ik wilde ook weer eens zelf een lak maken dus heb deze kee gekozen voor de laksaus van “Eten met Nick”. Ik heb alleen de hot sauce eruit gelaten omdat er mensen zijn die niet zo van pittig houden die mee aten. Ik heb er ook nog wat extra honing aan toegevoegd, omdat ik heb wat te zuur vond. Het resultaat uiteindelijk weer fantastisch. Ik merk wel aan mezelf dat hoe vaker ik ze maak, hoe meer ik de tijd delen los laat. Ik kijk gewoon naar de kleur van de ribben het eerste deel en in de folie prik ik erin met een thermapen. Als ze mals genoeg zijn gaan ze voor het laatste deel. Ik merk dat dat voor mij goed werkt. Het is nu dus ongeveer 2,5 uur - 1,5 uur - 15 minuten.
Mochten mensen nog geïnteresseerd zijn in wat ik nog meer maak. Volg me dan op insta. @bby_by_dennis
Mochten mensen nog geïnteresseerd zijn in wat ik nog meer maak. Volg me dan op insta. @bby_by_dennis