BasBQ
Beef en Steak

Supermarkt/afhaal vlees

meinonA

Stoker
Berichten
274
Hallo allemaal,
ik heb van de week zin om een lekker stuk rund te eten. Het mooiste is natuurlijk Brisket, maar die is uiteraard niet makkelijk te vinden in een supermarkt of afhaalrestaurant.
Hebben jullie een goed idee voor een stuk rundvlees wat je bij een restaurant kan afhalen of bij de supermarkt kan kopen?

Mochten er mensen zijn die toevallig iets weten in het Westland, dan hou ik me natuurlijk aanbevolen voor restauranttips.

Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 
Hallo allemaal,
ik heb van de week zin om een lekker stuk rund te eten. Het mooiste is natuurlijk Brisket, maar die is uiteraard niet makkelijk te vinden in een supermarkt of afhaalrestaurant.
Hebben jullie een goed idee voor een stuk rundvlees wat je bij een restaurant kan afhalen of bij de supermarkt kan kopen?

Mochten er mensen zijn die toevallig iets weten in het Westland, dan hou ik me natuurlijk aanbevolen voor restauranttips.

Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Ik heb van de week (voor het eerst) besteld bij The Butchery. Moet het vlees nog testen (komt diepgevroren binnen) maar het ziet er goed verpakt uit. Kleur is ook mooi. Snelle levering.
 
Ik begrijp je vraag niet helemaal.

Ben je opzoek naar een goed restaurant om te gaan eten of wil je het zelf klaarmaken?

De bekende internetslagers kunnen je alles leveren, kijk maar eens rond bij de forumsponsor.
Ook de eerder genoemde butchery of bbquality leveren prima producten.
 
Zoals @JasperBoZ hierboven zegt. Bavette in Maasland hebben ze mooie stukjes vlees. Maar bij keurslagers, of via internet kan je ook gewoon mooi vlees halen toch?
 
Leuk adres en ook bij mij in de buurt.
Bedankt voor het delen

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ik begrijp je vraag niet helemaal.

Ben je opzoek naar een goed restaurant om te gaan eten of wil je het zelf klaarmaken?

De bekende internetslagers kunnen je alles leveren, kijk maar eens rond bij de forumsponsor.
Ook de eerder genoemde butchery of bbquality leveren prima producten.

Ik bedoel dat ik direct mn vlees kan uitzoeken en er niet een dag op hoef te wachten. Hetzij door een supermarkt, hetzij door een afhaalrestaurant.

Bavette is inderdaad een goed idee. Ben benieuwd of er meer ideeën zijn.
 
Ik snap nu de "probleemstelling", maar hiervoor heb ik dus een Hanos pas, mooie stukken vlees direct meenemen.

Precies, zo ook met de Sligro.

Vaak hebben die mooie stukken vlees liggen.
 
Ik wist zelfs niet dat er afhaalrestaurants bestonden voor rauw vlees af te halen.
Dat bedoel ik natuurlijk niet. Of ik haal mn vlees savonds op voor de volgende dag of ik kan het direct klaargemaakt bestellen. Het gaat mij erom dat ik zin heb in wat lekkers, maar het kan me niet schelen of ik daarvoor sochtends zelf de BBQ voor moet aanzetten of dat ik het savonds afhaal

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 
Dat bedoel ik natuurlijk niet. Of ik haal mn vlees savonds op voor de volgende dag of ik kan het direct klaargemaakt bestellen. Het gaat mij erom dat ik zin heb in wat lekkers, maar het kan me niet schelen of ik daarvoor sochtends zelf de BBQ voor moet aanzetten of dat ik het savonds afhaal

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Ah zo. Dacht al. Thanx.

Ze halen hier een aantal zaken aan Zoals Hanos en Sligro. Ik zelf woon in België en hier kan iedereen een Makropas krijgen en die hebben ook wel eens wat liggen.
Hou ook de Lidl in de gaten, want zij hebben wel al eens een tomahawk in de diepvries liggen voor weinig geld en toch prima smaak.

Kijk ook eens naar de lokale slagers. Die kunnen je soms ook verrassen. Zeker als ze een buitenlandse ingesteldheid hebben. Zo heeft bij ons in de buurt een Turkse slager altijd mooie stukken Black Angus, waarvan ook delen gerijpt.
 
Ik doe mijn boodschappen het liefst lokaal, zo ook het het kopen van vlees.
Gelukkig heb ik een slager gevonden in ons dorp, die zelf ook een kamado heeft.
Hij is meer dan bereid al het vlees dat ik hebben wil te bestellen als hij het al niet heeft.
 
Ik wist zelfs niet dat er afhaalrestaurants bestonden voor rauw vlees af te halen.
Hier in Nijmegen hebben we 'The Black Fox', een slager met een restaurant eraan.
Deze slager werkt voor nog 2 andere restaurants en je kan het vlees ook rauw afhalen, althans dat heb ik ooit eens gedaan.
 
Ik heb gelukkig een Sligro pas én Sligro "om de hoek".
Bij Lidl hebben ze ook lekkere stukken vlees liggen. Vandaag nog een Ribeye gehaald ..... gratis :D, want datum van vandaag 😂
Zal er niet minder om smaken ;)
 
I
Ik heb gelukkig een Sligro pas én Sligro "om de hoek".
Bij Lidl hebben ze ook lekkere stukken vlees liggen. Vandaag nog een Ribeye gehaald ..... gratis :D, want datum van vandaag 😂
Zal er niet minder om smaken ;)
In dat geval gaat hij dubbel zo goed smaken. Ik zou hem van mijn vrouw zelfs niet mogen meenemen :ROFLMAO:
Mijn vrouw gooit al dingen weg als we 2 dagen voor de vervaldatum op de verpakking zitten. Hier wordt mss €500/jaar verspild daardoor.
 
In dat geval gaat hij dubbel zo goed smaken. Ik zou hem van mijn vrouw zelfs niet mogen meenemen :ROFLMAO:
Mijn vrouw gooit al dingen weg als we 2 dagen voor de vervaldatum op de verpakking zitten. Hier wordt mss €500/jaar verspild daardoor.

Zonde zeg!
 
Laatst bewerkt:
@Free_ltd groot gelijk. Het is niet voor niets tht en niet verrot op.....

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Dat is echt wel abnormaal. Momenteel heb je hier voor charcuterie van die verpakkingen die dubbel te openen zijn. Die zijn iets duurder, maar dan hoef je niet alles ineens weg te gooien. Dan kan het dus een dag langer mee.
Maar soms als ik dingen vast heb, vraagt ze welke datum erop staat en als ik dan vandaag zou zeggen tot 27/02, krijg ik te horen: 'Zou je dat nog wel opeten?'. Terwijl de verpakking dicht is hé.

Ik heb daarnet zelfs een 'heel' brood in de container gegooid. Ik ken niemand die meer verspilt dan mijn vrouw. Zowel eten, allerlei goederen, gas en elektriciteit. Altijd overal de lichten laten branden, de deuren overal open laten, iets kopen waarvan ze denkt dat ze het nodig heeft en daarna ligt dat gewoon in de weg. Of iets electronisch kopen en na 2 maanden kapot en het weggooien ipv de garantie te claimen. Ik kan zo nog wel ff doorgaan hoor :ROFLMAO: Je moet niet vragen over welk bedrag we dan op jaarbasis praten. En ik probeer er dan soms subtiel over te beginnen, maar dat blijkt doorgaans geen goed idee. Ze maakt er liever ruzie over, dan dat ze er effectief iets aan doet.

Maar...ik zou ze ook niet kunnen missen :ROFLMAO:
 
Nou, voor het geld wat je uitspaart als je deze vrouw de deur uitdoet, kun je 2 energiezuinige nieuwe vrouwen aanschaffen…. 😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan