BasBQ
Beef en Steak

Still going strong

IkHaatDit

Tondelzoeker
Berichten
6
Howdy meatlovers šŸ¤ 

Nick 40 jaar en woonachtig in de buurt van Zwolle.
15 jaar geleden begonnen op een weber
47cm met zoā€™n tafeltje eraan. 5 jaar later werd deze een 57cm waar de eerste ā€œwedstrijdjesā€ op gedaan werden. De liefde werd meer een meer en waar er 1 weber is worden dat er meerā€¦ šŸ«£
De WGE kwam bij de familie en gezien de ferquentie en hoeveelheid ribjes moest daar uiteraard een Smokey Mountain bij komen. 8 jaar geleden ben ik mijn eigen Tattooshop gestart en is het allemaal op een wat lager pitje komen te staanā€¦
But the story continues haha
Inmiddels ben ik de trotse bezitten van de BGE L en is enkel de WGE nog over als mijn reis compagnon ik blijf de relatief ā€œprimitieveā€ manier van BBQen fantastisch vinden.
De uitdaging van een lasagna maken op een WGE (op vakantie) of het bouwen van een mega rollade voor de VRIJMIBO zijn dingen die mij gelukkig maken. Mensen zien genieten van het stukje vlees dat met respect bereid is of de verwondering van hoe heb je dit op een ā€œBbqā€ weten te bereiden laat me elke keer weer extra stralen.

Vandaag staat het koud roken van een zalm op het programma. Nog nooit gedaan eigenlijk šŸ¤”

Ik merk overigens dat ik prima een eenzijdig gesprek kan voeren dus we breien er maar eens een eind aan en gaan de zalm moot maar eens wat liefde geven šŸ«¶šŸ½


09bdeba8-98d9-4bf1-bfbd-527567d0ecdf.jpeg
IMG_1615.jpeg
 
Welkom Nick!
 
Welkom hier.
Vroeg me al af wat een WGE was maar laatste foto gaf duidelijkheid, de al geliefde WGA šŸ˜„
 
Ha Nick.
 
Welkom Nick
 
Welkom NIck, Prachtige intro!!
 
Welkom Nick! Lijkt op mijn verhaal....maar dan alleen zonder de tattoos ;)!
 
Nick, van harte welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan