Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me November 2015 - Gaucho-runderribstuk {Costelas de boi}
En hier mijn bijdrage. Vond het een heerlijk stuk vlees, past maar net op mijn draaispit
De ribjes ontdoen van het vlies was een behoorlijke klus
Aan het spit rijgen ging redelijk makkelijk
Echt groot die ribben, ze konden nog maar net ronddraaien
Lekker draaien
Lekker gekloven, we vonden het heerlijk,
Om de daad bij het woord te voegen heb ik deze ook gemaakt. Nr 40 alweer, het schiet op
Toevallig had ik nog een stukje in de vriezer liggen. Ik heb dit al eerder gemaakt maar toen vond ik het niet zo'n heel erg succes. Erg vet vlees. En ik hield weinig te eten over, daarbij was de smaak ook niet geweldig.
Maar gewoon met frisse moed begonnen.
Het vlees
Getrimd
In de rub
Op de Q ermee
Het resultaat.
Opzich was de smaak erg goed. Wederom vet vlees en hield weinig te eten over. Ik heb op FB verschillende beefribs voorbij zien komen waarbij er een stuk minder vet aan zat. Maar eens uitzoeken waar deze vandaan komen en dan wederom maken. De smaak was in ieder geval goed.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.