Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze is 8 cm hoog en kan niet tussen de roosterspijlen in vallen.Dat lijkt me een ideale sudder-hoogte. Ik gebruik een kruis van Petromax hiervoor, daarmee zit je dichter op de kooltjes.
Super degelijk ding zo te zien!
Begrijp ik het nu goed dat je brandstof dan naast de pannen komt en nooit rechtstreeks onder de pan. Wat is daar het voordeel van?Ik heb een nieuwe steun voor mijn pannetjes gekregen.
Voorheen zettd ik die op stenen de briketten konden slecht onder de DO.
Na wat "denk" werk een steun gemaakt van beschikbaar restmateriaal. Is wat zwaar uitgevallen, maar dat mag de pret niet drukken.
Bekijk bijlage 14002
Bekijk bijlage 13999
Bekijk bijlage 14000
Bekijk bijlage 14001
Wellicht heb ik het verkeerd geschreven. Briketten komen onder de ketel of skillet. Voorheen had ik ddze op stenen van 5 cm hoog staan. Dit steuntje is 8 cm en geeft iets meer ruimte tussen de briketten en het gietijzer.Begrijp ik het nu goed dat je brandstof dan naast de pannen komt en nooit rechtstreeks onder de pan. Wat is daar het voordeel van?
Helaas, ik ben geen productiebedrijf.He Peter, ga je deze ook in productie nemen? Want ik wil er wel eentje afnemen van je. En ik ben vast niet de enige.
Wellicht begrijp ik je vraag niet. Naast de steun is voldoende ruimte op het kolenrooster om een kleine ketel langs te zetten.Op deze manier kan je hem toch niet even naast het vuur zetten.