BasBQ
Beef en Steak

Stel je BBQ Team voor!

Mooi logo
 
structor zei:
Gaaf logo. Ik vraag me altijd af hoe kom je aan zo'n logo, maak je dat zelf?

Logo is, net als het andere logo, gemaakt door Patrick van www.bbqlogos.com

Je stuurt een mail met elementen, een thema, whatever je er in wilt en hij stuurt een schets. Dan begint het schaven en toevoegen. Na drie tot vier mails heen en weer is dit het resultaat :) vorige logo was ook snel gerealiseerd en daarom heb ik m weer bij Patrick besteld.

Je krijgt diverse bestandsformaten: .png .eps .jpg .pdf
Met en zonder achtergrond, dus ideaal voor textiel en drukwerk. Je kunt de bestanden uitrekken zonder kwaliteitsverlies, dus ideaal voor banners etc.

Oftewel zeer content met deze kunstenaar: Patrick Carlson
 
Erg mooi logo  :D
 
Ziet er super uit!!
Wij moeten ook nog met een nieuwe logo komen, dus ik houd deze ontwerper zeker in het achterhoofd :D
 
Cooooollll!!!!!!!! :D
 
Joep, we houden je in de gaten! Ga je voor WBQA, KCBS of voor beide type wedstrijden?
 
Het heeft even geduurd maar we hebben eindelijk een nieuw logo voor ons nieuwe team. We zijn min of meer voor een vintage-logo gegaan, waar we alle aspecten in kwijt konden zoals naam en slogan. Ook onze NL-afkomst is niet vergeten en komt terug in het oud rood-wit-blauw. Nu kunnen we de rest van onze smoel gaan ontwerpen zodat we op tijd klaar zijn voor onze eerste wedstrijd.

Hieronder alvast het ontwerp van onze vlag met het nieuwe logo, welke hopelijk lang en succesvol mag wapperen bij de wedstrijden  :D

RiddleQs-LogoampWebsite.png
 
Nice!! =D>
 
Terug
Bovenaan Onderaan