Vroeger zou ik bij deze foto gedacht hebben: 'lekker koekjes' nu ik een tijdje hier rondhang denk ik 'lekker Spiffs Burgers!" prachtig burger-malletje dankzij Noskos.

Ik besloot ze helemaal zelf vanaf scratch te maken, mooie doorregen riblappen gehaald bij mijn Vriend de Slager:

Mooie blokjes maken die kort even aanvriezen om het vet niet te laten versmeren:

Kruidenmengsel volgens Spiffs maken:

Dan lekker grof malen met de Kitchen Aid:

Na tweede keer malen was ik tevreden met de structuur en kon het kruidenmengsel erbij om lekker te mengen:

Toen kwam die koekdeksel van pas:

Wat zijn burgers zonder lekker plakje Smokey Bacon?

Burgertjes kort grillen (4 minuten per kant bij 180-200?C op de BGE onder een zeiltje tegen de regen:

En dan het allerleukste... zelf lekker opbouwen en iedereen deed dat natuurlijk naar eigen smaak:

En dat was smullen hoor... heerlijk lunch gerechtje!
Bedankt voor het kijken, smakelijk!

Ik besloot ze helemaal zelf vanaf scratch te maken, mooie doorregen riblappen gehaald bij mijn Vriend de Slager:

Mooie blokjes maken die kort even aanvriezen om het vet niet te laten versmeren:

Kruidenmengsel volgens Spiffs maken:

Dan lekker grof malen met de Kitchen Aid:

Na tweede keer malen was ik tevreden met de structuur en kon het kruidenmengsel erbij om lekker te mengen:

Toen kwam die koekdeksel van pas:

Wat zijn burgers zonder lekker plakje Smokey Bacon?

Burgertjes kort grillen (4 minuten per kant bij 180-200?C op de BGE onder een zeiltje tegen de regen:

En dan het allerleukste... zelf lekker opbouwen en iedereen deed dat natuurlijk naar eigen smaak:

En dat was smullen hoor... heerlijk lunch gerechtje!
Bedankt voor het kijken, smakelijk!