Afgelopen weekend terug gekomen van mijn zakenreis uit Texas, gisteren een dagje vrij gehad om wat bij te komen, het ??n en ander thuis te regelen en natuurlijk om ribs te smoken 
Ik heb er gelijk een klein testje van gemaakt.
Ik heb ze 2,5 - 2 - 1 bereid en bij het inpakken gevuld met een appelcider azijn watermengsel en de ribs zijn gerookt met wijnrookhout.
De honing variant lag te dicht bij de briketten en bij het gebrek van een hitte schild toch iets te hard gegaan.
Al met al een leuke test en mijn vriendin en ik kwamen niet echt tot een duidelijke conclusie welke we het lekkerst vonden.
Eigenlijk voor een eerlijk oordeel moet ik deze test nog eens herhalen
en daarbij wil ik ook een zoete variant ribs maken.
Zie onderstaand het bewijs

Ik heb er gelijk een klein testje van gemaakt.
- 1 Slab Rib met Noskos Basis Rub
- 1 Slap Rib met Teacher Joe's All Purpose Rub
- 1 Slap Rib met Teacher Joe's All Purpose Rub en bij het inpakken ingesmeerd met honing
- 0.5 Slap Rib met Zeezout - Peper mengel volgens Aaron Franklin
Ik heb ze 2,5 - 2 - 1 bereid en bij het inpakken gevuld met een appelcider azijn watermengsel en de ribs zijn gerookt met wijnrookhout.
De honing variant lag te dicht bij de briketten en bij het gebrek van een hitte schild toch iets te hard gegaan.
Al met al een leuke test en mijn vriendin en ik kwamen niet echt tot een duidelijke conclusie welke we het lekkerst vonden.
Eigenlijk voor een eerlijk oordeel moet ik deze test nog eens herhalen

Zie onderstaand het bewijs