BasBQ
Beef en Steak

Spare ribs voor koken of niet??

 
Spareribs voorkoken is vergelijkbaar met de kelder van Josef Fritzl. Je kunt 't proberen, maar hou het stil.
 
DMM zei:
Bbq is ook koken hoor..
Dat wij als domme NL'ers voor twee verschillende zaken hetzelfde woord gebruiken kan ik ook niets aan doen. In de Engelse taal heb je er wel verschillende benamingen voor (cooking/boiling)  :D
Enne..... BBQ is geen koken, het is een levensstijl  :p
 
DMM zei:
Je maakt ze sowieso op de Q, voorgegaard of niet.
Of moet ik nou geloven dat hier echt nou niemand ooit eens een klare hamburger op de q heeft gegooid? ;)

Uhm........nee.
Ik zie niet in waarom je een kant en klare hamburger op de barbecue zou verwarmen. Zijn er ?berhaupt van dat soort hamburgers die goed smaken en goed van structuur zijn?
 
El Fumarole zei:
Spareribs voorkoken is vergelijkbaar met de kelder van Josef Fritzl. Je kunt 't proberen, maar hou het stil.

=))  =))

Als het dan zo'n principekwestie is dat alles ook echt op de Q moet gebeuren dan zou je ook je hasselbacks niet meer voor mogen koken.  Zie ik ook vaak genoeg gebeuren hier :p

 
DMM zei:
Ik lees het meer als een principe kwestie hier dan in het objectief bekijken van het resultaat.

M.a.w... als je ze nou vet lekker vindt voorgegaard hoor je hier dan niet thuis op dit forum? Dat haal ik een beetje uit sommige reacties. Bbq is ook koken hoor.. Algemene benaming voor voedsel bereiden. De wijze waarop maak je toch lekker zelf uit?

Je maakt ze sowieso op de Q, voorgegaard of niet.
Of moet ik nou geloven dat hier echt nou niemand ooit eens een klare hamburger op de q heeft gegooid? ;)

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

Dat eerste ben ik niet met je eens,lees mijn reactie maar. Als ik bouillon wil trekken,kook ik vlees, staat daar toch? Bij spareribs wil ik vlees proeven.

Als iemand anders ze gekookt wel lekker vindt? Prima, als ik daar eet, eet ik ze gewoon op, ik ben niet van de ribspolitie.
En nee. Ik ben 52 geworden zonder ooit een voorgegaarde hamburger op mijn Q te leggen. Heb ze bij menig bbqfeestje gegeten, nooit gemaakt. Dhuss.
 
Lijkt erop dat TS de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid, en daarna stilletjes het strijdveld heeft verlaten. =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan