BasBQ
Beef en Steak

Spare Rib Contest bij Restaurtant Op Suyt

 

Jord

Kooltjesharker
Berichten
218
Hi all,

2 minuten geleden is bekend geworden dat er een spare-rib contest gaat komen in Restaurant Op Suyt. Dit is het eerste 100% Big Green Egg restaurant van de Fitland groep en bevindt zich in Helmond (nabij Eindhoven). Oorzaak was een traditionele 'de mijne zijn beter' facebook bla bla batle (jaha gerard ik leer het nooit en ja je krijgt nog steeds een mooie fles whiskey) en toen heeft de Founder gezegd dat dit maar eens in real life bewezen moet worden :)

Wedstrijd zal op niet al te lange termijn gaan plaatsvinden en dus voor de overige wedstrijden zijn. Goede kans dus om je skills te verbeteren voor het komende wedstrijd seizoen. Wil je er zeker van zijn dat je de wedstrijd niet gaat missen? Details gaan komen via de facebook pagina https://www.facebook.com/RestaurantOpSuyt

Er wordt al gespeculeerd dat er een BGE Mini gewonnen kan worden :)
 
Altijd leuk zo'n wedstrijd. Kcbs regels?
 
Hmmm dit lijkt me een leuke wedstrijd Jord  :D
 
Ik zit zijdelings beetje in de aanjaag commissie, zal aansturen op KCBS stijl
 
wij zijn erbij als regel goed zijn! 2nd place ribs op BBQ Society Cook off kunnen we verbeteren ;)
 
hoe meer zielen hoe meer Ribs.... :D
 
Ik zal Jan (de man die hier achter zit) aansporen op kcbs style judging, komt wel goed of niet Gaby ;-) ]

 
Zit hier potver nog als kooltjesharker, moet toch eens wat meer posten  :-O
 
Onze Hotello of the year is een kooltjesharker, nananananaaaa :D
 
:D :D :D ghehe
 
nu is het wachten tot een moderator zegt 'nu weer ontopic' ;)
 
Geloof dat jullie de hint van Tom wel begrijpen. 
 
structor zei:
Jord zei:
Zit hier potver nog als kooltjesharker, moet toch eens wat meer posten  :-O
Ja en dan heb je volgens het badge systeem hier ook nog geen van de big three items gemaakt ;)
mwoah, volgens mij zit dat wel snor.

Zal komende dagen even contacten met Op Suyt, denk dat KCBS jurering leukste is, wellicht icm publieksprijs. Dan moeten we wel meer dan 1 slab maken ;-)
 
Jord zei:
Zal komende dagen even contacten met Op Suyt, denk dat KCBS jurering leukste is, wellicht icm publieksprijs. Dan moeten we wel meer dan 1 slab maken ;-)

als je er een publieksprijs aanhangt zal dat wel een gevolg zijn ja.
En we contacten zeker de komende dagen. ;)

Ik moest je ook nog ergens anders voor hebben dus dan kunnen we dat mooi combineren.
 
Ben benieuwd :) Jan is vrijdag bij jullie, stuur ff aan op KCBS Style, dan doen de meeste mee ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan