Naar recept van Noskos (BBQ-NL) vandaag na de pizza meteen grilled lemonade gemaakt.
Citroentjes gesneden en gesuikerd
Daarna op de green egg met het suikerwater en honing. Geen rozemarijn want ik kon t niet vinden bij de Plus
En na het persen, zeven, nog een keer zeven en n?g een keer zeven het citroensap gemengd met het suikerwater en geserveerd
Wat maakt deze lemonade nou southern? De glazen
want die hebben we cadeau gekregen in south Carolina van m'n schoonzus en wat is nou mooier dan grilled lemonade om ze in gebruik te nemen?
Smaak: heerlijk, grill smaak proef je echt; het voegt dus echt iets toe om het zo te maken. Ik heb er wel een beetje water bij gedaan want vond t iets te zoet en zo heb ik meer lemonade
en een shot Bourbon erbij, geen Jack das alleen voor de foto, ik ben van de Jim Beam 
Citroentjes gesneden en gesuikerd

Daarna op de green egg met het suikerwater en honing. Geen rozemarijn want ik kon t niet vinden bij de Plus

En na het persen, zeven, nog een keer zeven en n?g een keer zeven het citroensap gemengd met het suikerwater en geserveerd

Wat maakt deze lemonade nou southern? De glazen

Smaak: heerlijk, grill smaak proef je echt; het voegt dus echt iets toe om het zo te maken. Ik heb er wel een beetje water bij gedaan want vond t iets te zoet en zo heb ik meer lemonade