Ik had vandaag weer eens zin om wat van ome Steven te maken. Nu heb ik nog een redelijke achterstand met de S&M, dus ik had uit een van die bijdrages kunnen kiezen ware het niet dat ik nog een redelijke hoeveelheid varkenshaas in de vriezer had liggen. Dus even in Planet BBQ gekeken en op pagina 251 een leuke gevonden.
Vanochtend meteen even een marinade gemaakt.
Na de marinade tijd de handel door een zeef, dan houd je het vlees en de gezeefde marinade over.
De marinade kook je daarna in tot een saus en een deel gebruik je tijdens het grillen.
En hup dan de handel op de WGA
En toen mocht de afzuigkap even aan want er was een lichte rookontwikkeling...
Enne klaar
Uit het oogpunt van mijn vrouw die niets hoefde te doen, want moederdag....
Mijn vrouw en ik vonden het geweldig, van de kinderen hoeven de sosaties niet terug te komen. Altijd grappig verschil in smaak, terwijl ik echt dacht dat de kinderen dit lekker zouden vinden....
Vanochtend meteen even een marinade gemaakt.

Na de marinade tijd de handel door een zeef, dan houd je het vlees en de gezeefde marinade over.

De marinade kook je daarna in tot een saus en een deel gebruik je tijdens het grillen.

En hup dan de handel op de WGA

En toen mocht de afzuigkap even aan want er was een lichte rookontwikkeling...

Enne klaar

Uit het oogpunt van mijn vrouw die niets hoefde te doen, want moederdag....

Mijn vrouw en ik vonden het geweldig, van de kinderen hoeven de sosaties niet terug te komen. Altijd grappig verschil in smaak, terwijl ik echt dacht dat de kinderen dit lekker zouden vinden....