BasBQ
Beef en Steak

Sosaties

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Ik had vandaag weer eens zin om wat van ome Steven te maken. Nu heb ik nog een redelijke achterstand met de S&M, dus ik had uit een van die bijdrages kunnen kiezen ware het niet dat ik nog een redelijke hoeveelheid varkenshaas in de vriezer had liggen. Dus even in Planet BBQ gekeken en op pagina 251 een leuke gevonden.

Vanochtend meteen even een marinade gemaakt.
20150510-_MG_3709.jpg


20150510-_MG_3710.jpg


Na de marinade tijd de handel door een zeef, dan houd je het vlees en de gezeefde marinade over.
20150510-_MG_3722.jpg


De marinade kook je daarna in tot een saus en een deel gebruik je tijdens het grillen.
20150510-_MG_3726.jpg


En hup dan de handel op de WGA
20150510-_MG_3728.jpg


20150510-_MG_3731.jpg


En toen mocht de afzuigkap even aan want er was een lichte rookontwikkeling...
20150510-_MG_3732.jpg


Enne klaar
20150510-_MG_3733.jpg


Uit het oogpunt van mijn vrouw die niets hoefde te doen, want moederdag....
11203126_692880574172550_8250084444428386158_n.jpg


Mijn vrouw en ik vonden het geweldig, van de kinderen hoeven de sosaties niet terug te komen. Altijd grappig verschil in smaak, terwijl ik echt dacht dat de kinderen dit lekker zouden vinden....



 
ze zien er wel heel erg lekker uit
 
Ik vind alles geweldig, maar echt Emiel...... Witte sportsokken in slippers? En daar kom jij op moederdag mee weg? Dan heb jij wel echt een wereldvrouw, die zou ik in ere houden. =))
 
Dat ziet er heerlijk uit zeg!
 
Dominique zei:
Ik vind alles geweldig, maar echt Emiel...... Witte sportsokken in slippers? En daar kom jij op moederdag mee weg? Dan heb jij wel echt een wereldvrouw, die zou ik in ere houden. =))

Haha, da's vast de zon op zijn goddelijk gebruinde voetjes... haha!
 
Danny77 zei:
Lekker lust ik ook.
Voor spiesen is zo?n WGA echt handig, en wat een prachtige bbq plek, geweldig.
Thanks, ik ben er ook echt blij mee!

Dominique zei:
Ik vind alles geweldig, maar echt Emiel...... Witte sportsokken in slippers? En daar kom jij op moederdag mee weg? Dan heb jij wel echt een wereldvrouw, die zou ik in ere houden. =))
Gewoon blote voeten, maar mijn buiten tegels geven zo af, dus slippers als ik buiten ben... En ook nog mijn onderdanen goed verwend, zoals door iemand opgedragen zo'n week of 3 geleden tsssss....

Enne, had je niet gezien hoe blij mijn vrouw met mij was op fb =))

Sander72 zei:
Haha, da's vast de zon op zijn goddelijk gebruinde voetjes... haha!
Met jou kan ik praten Sander
 
Mooie reportage Emiel! En die sokken vergeven we je hoor!
 
Lin zei:
Mooie reportage Emiel! En die sokken vergeven we je hoor!
Dat is deze mannelijke Imelda Marcos niet met je eens Lin. Mannen en witte sportsokken kunnen gewoon helemaal niet. Net als mannen op Crocs
 
Dit ziet er zeer goed uit Emiel (en dan bedoel ik niet de slippers), maar kan je aangeven wat je kids niet lekker vonden??
Die eten normaal toch ook bijna alles??
 
Wat slippers al niet doen

=)) =)) =))


Mooi gerecht hoor en idd die plek.......... =D> =D>
 
Ziet er weer goed uit kerel! En op dat bbq hokkie van je ben ik me toch nog steeds een bak jaloers! Vreselijk! Zo mooi gemaakt man.
 
Wat een mooie BBQ plek, eten ziet er ook top uit, leuk apparaat zo'n WGA
 
@All: bedankt voor de complimenten voor mijn hangout!

MarBQ zei:
Maar kan je aangeven wat je kids niet lekker vonden??
Die eten normaal toch ook bijna alles??

Het zat met name in de saus, maar zowel mijn vrouw als ik snappen er niets van. Bij jongste was het vermoedelijk een "ik ben dwars bui".

Richard Soeteman zei:
Wat een mooie BBQ plek, eten ziet er ook top uit, leuk apparaat zo'n WGA
Ik kan hem je aanraden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan