BasBQ
Beef en Steak

Smokey Goodness

Vandaag het boek van Jord persoonlijk laten signeren
super aardige gast
was even bij vuur en rook en daar ga je ook weer niet met lege handen naar huis
vindt het boek erg goed met zeer mooie foto's

 
Kom je nog toe aan een review??  :-S
 
Ik heb het boek ook sinds kort! Prachtig boek, lekker dik en zwaar, mooie foto's. Ik heb al 2 rubs klaargemaak (kip en varken) en die bevielen prima. De zalm uit het boek viel thuis goed in de smaak.
 
Heb dit boek ook op de plank liggen. Wordt er blij van  :).
Grz.
 
Deel 2 komt er aan. Net besteld met release party  :D
 
Ff gegoogled en gevonden. Ik zeg verjaardagscadeautje  B-)
Grz.
 
Na aanleiding van alle draadjes van jullie net weer deze bijbel (voor mij) erbij gepakt. Ooh ik kan niet wachten op 11 april! :) Dit boek heeft voor mij het echte bbq feeling bij mij geactiveerd. Wordt een mooie zomer!
 
 
 

Jeffievb

Stoker
Berichten
382
Gisteren het nieuwe boek van Jord opgehaald bij Smokey goodness in Delft. Moet zeggen dat ik eenmaal begonnen ben met het verzamelen ervan, en graag de collectie compleet wil hebben. Vind de boeken echt prachtige plaatjes hebben, met mooie verhalen. Qua recepten heb ik op een enkele keer na iets gemaakt, maar moet zeggen dat ik m'n inspiratie toch het meest via het genootschap / internet opdoe. Hoe is dit bij jullie ?

20220423_091057.jpg
 
Heb hier best veel bbq boeken staan waar ik regelmatig doorheen blader en soms iets uit maak.

De meeste inspiratie kom van het forum en internet.

Van Jord heb ik geen een boek. 🙈

Steven Raichlen dan weer wel.
 
Ik sluit me bij @Zzzjon aan. Geen boeken van Jord maar ik heb wel de nagenoeg complete collectie van Steven Raichlen.
 
Denk dat een goed kookboek je inspireert om te koken.
Tegenwoordig waardeer ik een kookboek naar het aantal recepten dat ik eruit gekookt heb.
Bij de meeste komt de teller niet boven de één 😱
 
Denk dat een goed kookboek je inspireert om te koken.
Tegenwoordig waardeer ik een kookboek naar het aantal recepten dat ik eruit gekookt heb.
Bij de meeste komt de teller niet boven de één 😱
Herkenbaar. Ik heb de boeken van SR, blader het vaak door maar maak er weinig uit. Meeste recepten komen hier van het forum of de filmpjes van @noskos en @NasQ.
 
Heb geen enkel boek van Jord, maar Smokey Goodness komt wel mijn bruiloft cateren 😎😄. Heb al regelmatig door de boeken staan bladeren in de winkels maar nog niet tot aanschaf over gegaan
 
Hahaha, herkenbaar. Hier ook diverse boeken, maar na doorbladeren verdwijnt het al gauw in de kast.
En ik ben niet de enige. Marktplaats staat er ook vol mee, de "zo goed als nieuw" exemplaren.

Bijna nog een setje SG gekocht, leuk om door te bladeren dacht ik inderdaad, maar niet voor de hoofdprijs. Misschien uiteindelijk maar beter ook.
 
Waarom zou je ook een boek kopen,
Je hebt NOSKOS BBQ.nl 😅
 
+1 Rdj 🙂
Ik heb zeker 10 BBQ boeken.
Zoals al dikwijls geschreven komen en weinig van die boek recepten echt op de Q.
Dikwijls omdat er ingrediënten in staan waar je van weet dat ga ik voor niet veel anders kunnen gebruiken.
Dan ga ik die spullen ook niet gaan kopen voor dat ene gerecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik heb dit boek ook aangeschaft. Heb de ribs gemaakt. Was erg lekker. De rubs was goed. Alleen de BBQ saus vind ik erg zuur. En ik houd van zure produkten. Ook de louisiana koolsla vond ik erg zuur. Hier nog even aansleutelen. Maar leuke recepten om mee te beginnen.
Ook Noskos en nasq hebben leuke recepten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan