BasBQ
Beef en Steak

Smokey goodness houtskool

Je hebt de houtskool bij de Sligro gekocht toch, volgens mij moet je dan die zak gewoon terug brengen naar de Sligro.
Die zal dit dan zelf moeten oplossen met hun toeleverancier.

Of zeg ik nu iets heel vreemds?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welke Sligro ben je geweest?
Niet gelijk de leverancier benaderen, maar gewoon de klacht neerleggen bij Sligro, dan lossen zij dit voor je op.
Uit eigen ervaring hebben zij dit altijd goed opgelost en nooit moeite gehad met spullen terug brengen.
Sterker nog.... als jij de aangebroken zak houtskool meeneemt (NIET WEGGOOIEN) inclusief factuur en dit bij de receptie aanbied weet ik bijna zeker dat zij je het aankoop bedrag zullen teruggeven of je een alternatief zullen aanbieden.

Succes!
Ik heb ervaring met terug brengen bij de Hanos. Uitstekende service. Dat zal bij de sligro niet anders zijn verwacht ik. Ik weet dat je verhaal moet halen bij diegene waar je het product hebt gekocht. Ik vind echter dat zij niet verantwoordelijk zijn voor deze kwaliteit. Vandaar dat ik het eerst even rechtsstreek probeerde.
 
Ik heb ervaring met terug brengen bij de Hanos. Uitstekende service. Dat zal bij de sligro niet anders zijn verwacht ik. Ik weet dat je verhaal moet halen bij diegene waar je het product hebt gekocht. Ik vind echter dat zij niet verantwoordelijk zijn voor deze kwaliteit. Vandaar dat ik het eerst even rechtsstreek probeerde.
Ik snap je volledig, maar als je iets terug wilt voor je product moet je echt bij Sligro zijn en niet bij de leverancier.
Sligro gaat verhaal halen in jouw naam bij de leverancier en die nemen ze net even meer serieus (helaas) dan die ene consument (jij).
Sligro is namelijk een grote klant.
200fahrenheit is sowieso geen hele goede leverancier qua snelle service, omdat ze dit gewoon niet aankunnen. (jammer)

Succes! laat even weten hoe het is afgelopen en welke stappen je hebt ondernomen!
 
Ik hen ook een zak gehaald bij de Makro. Ik moet zeggen dat ik het overmatig roken niet herken. Ik vond de houtskool juist prettig.
 
Ik heb zelf goede ervaringen met deze houtskool! Brand prima, weinig rook, alleen wel veel as.. Zelf heb ik ondertussen al 4 of 5 van deze zakken gebruikt, waarvan 1 zelfs een steen tussen zat :eek: Volgende keer bestel ik het gewoon weer, want tot nu doe heb ik alleen maar negatieve ervaringen met andere houtskool 🤔
 
Het is waarschijnlijk gewoon even pech hebben met de zak. Hoe de mening over 200 Fahrenheit ook is, ik denk niet dat ze gebaat zijn bij een slechte kwaliteit houtskool. Zeker niet met Jord zijn merk er op. En er zijn dus ook een aantal leden hier die er positieve ervaringen mee hebben…
Gewoon even terug naar de winkel. Die zullen vast een nieuwe zal mee geven lijkt me.
 
Ik heb zelf goede ervaringen met deze houtskool! Brand prima, weinig rook, alleen wel veel as.. Zelf heb ik ondertussen al 4 of 5 van deze zakken gebruikt, waarvan 1 zelfs een steen tussen zat :eek: Volgende keer bestel ik het gewoon weer, want tot nu doe heb ik alleen maar negatieve ervaringen met andere houtskool 🤔

Je hebt goede ervaringen maar veel as en een steen in een zak… ik weet niet hoor, maar dat klinkt niet echt heel goed 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan