Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De temp constand beneden de 120 houden met een ketel vind ik een lastige opgave.Ceriel zei:Lijkt mij alleen een hulpmiddel om de temperatuur in je ketel laag te houden. Als dit nu lukt met een snake of minion-methode, zie ik de meerwaarde er niet van in.
Ceriel +1Ceriel zei:Lijkt mij alleen een hulpmiddel om de temperatuur in je ketel laag te houden. Als dit nu lukt met een snake of minion-methode, zie ik de meerwaarde er niet van in.
Ik ben bijzonder tevreden over de Smokenator, super handig om o.a. de temp constant lang laag te houden. Kan idd ook op andere manieren, maar dit hulpmiddeltje werkt bij mij erg prima.nielss055 zei:De genoemde pluspunten op Amerikaanse fora zijn als volgt:
- Neemt weinig ruimte in
- Verbruikt weinig bradstof
- Brandtijd van circa 6 uur
- Helemaal geen directe warmte
- Temperatuur makkelijk laag en constant te houden
Zijn er mensen met ervaring met de Smokenator aanwezig binnen het genootschap?
BernyGrill zei:Ik ben bijzonder tevreden over de Smokenator, super handig om o.a. de temp constant lang laag te houden. Kan idd ook op andere manieren, maar dit hulpmiddeltje werkt bij mij erg prima.nielss055 zei:De genoemde pluspunten op Amerikaanse fora zijn als volgt:
- Neemt weinig ruimte in
- Verbruikt weinig bradstof
- Brandtijd van circa 6 uur
- Helemaal geen directe warmte
- Temperatuur makkelijk laag en constant te houden
Zijn er mensen met ervaring met de Smokenator aanwezig binnen het genootschap?