BasBQ
Beef en Steak

Smoke Grilled Unionsoup

 
 
 

El Chico

Stoker
Berichten
349
Geinspireerd door het fotothema van januari 'goede voornemens' ben ik er vandaag ook mee begonnen.
Mijn eerste goede voornemen was om dit jaar niet alleen vlees maar ook andere producten op de Q klaar te maken.
En met het huidige weer leek een soep me wel lekker.
Het is de 'Smoke grilled Unionsoup' van de BBQPitboys geworden http://bbqpitboys.com/recipes/smoke-grilled-onion-soup
De enigste aanpassing aan het recept wat ik gedaan heb is er wat tabasco aan toegevoegd en ik heb ook Jack Daniels woodchips gebruikt.


IMG_1323_zps1bbe97dd.jpg



IMG_1324_zpsc0e695e9.jpg



IMG_1325_zpsce7ac06e.jpg



IMG_8401_zpsc557e8f4.jpg
 
lekker soepje hoor, gaat er wel in hier
 
Ik hou van uiensoep, lekker!
 
hmmm lekker! ik hoop dat je morgen geen belangrijke afspraken hebt staan ;)
 
Soep van de BBQ,....ben benieuw hoeveel mensen hun wenkbrauwen optrekken als ze dit horen  ;D
 
Is een keer wat anders: soep van de bbq.
 
Nee die proefde je niet echt, maar was het proberen waard. De Jack daarentegen was wel goed te proeven ;-)
 
Ik ben nieuwsgierig geworden. Ik rook wel eens knoflook mee met andere dingen die ik rook. Ervaring is dat de knoflook twee keer zo sterk wordt van smaak. Die uien ga ik een keer koud meeroken met zalm of zo. Gelijk maar wat paprika's erbij.
Ik heb nog wat gerookte kaas van de kerstsessie in de koelkast. Brood toasten, insmeren met knoflookboter, op de soep en dan de kaas erop. Even gratineren onder de grill en smullen maar.
Iemand wel eens uitjebolsoep gegeten?
 
Leuk gerecht!
 
Ben verzot op uiensoep, ga binnenkort ook maar eens soep q-en :D
 
Uiensoep is niet mijn ding,maar het ziet er heerlijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan