BasBQ
Beef en Steak

Simpele karbonade met Papa Tony's steak rub

 
 

maussie1982

Pitmaster
Berichten
519
Vandaag maar weer eens de wga uit het vet getrokken, hadden de eitjes een beetje rust. Een simpele karbonade met wat olijfolie en papa tony's rub, HEERLIJK!. Ik heb deze rub nog niet eerder kunnen testen maar het is echt een aanrader, vooral het pepertje wat er door heen zit. Verder een klein beetje woodchips op de kolen. Gelijk ook even mijn laatste aankoop kunnen testen, de keukentrolley.

image-78.jpg


image-79.jpg


image-80.jpg


image-81.jpg


image-82.jpg
 
Ziet er goed uit!

tip voor je Bekvam,  een stang om ge tangen aan op te hangen

grundtal-stang__0143865_PE303284_S4.JPG
 
Dat ziet er lekker uit, gebruik je altijd een kernthermometer, ook voor karbonaadjes?
 
Ziet er goed uit Dominique en de karbonaadjes hebben een goede maat de slager deelt ze volgens mij bij ons door de midden ;D ;D ;D
 
Nee joh, was een test of het handig ging om de Maverick bij de wga te gebruiken en een check voor mijn vrouw dat de karbonade echt gaar is, zwanger he ;-)

Dominique zei:
Dat ziet er lekker uit, gebruik je altijd een kernthermometer, ook voor karbonaadjes?
 
Ik zei net nog tegen mijn partner dat ik er nog even haakjes voor moet regelen. Deze stang is ook handig voor de andere kant. Thx voor je tip Frits!

Frits zei:
Ziet er goed uit!

tip voor je Bekvam,  een stang om ge tangen aan op te hangen
 
maussie1982 zei:
Nee joh, was een test of het handig ging om de Maverick bij de wga te gebruiken en een check voor mijn vrouw dat de karbonade echt gaar is, zwanger he ;-)

Dominique zei:
Dat ziet er lekker uit, gebruik je altijd een kernthermometer, ook voor karbonaadjes?

Ok, dat is duidelijk dan, geen risico nemen!
 
Lekker karbonaadjes. Die vervelen nooit.
 
dat zijn hele lekkere geweest
 
die lust ik nu nog wel als grote snack!
 
Terug
Bovenaan Onderaan