BasBQ
Beef en Steak

Shoarma Calzone....wij bestellen nooit meer !!!

Die spit van jou heeft zijn geld wel dubbel en dwars terugverdiend hoor!
Lekker creatief bezig!
Bedankt !
Klopt ! Ik gebruik de spit ook steeds vaker ! En dit soort gerechten maken is ook erg leuk om te doen!
spit en toebehoren is het geld meer dan waard. We hebben er echt heel veel plezier van !
 
Bedankt !
Klopt ! Ik gebruik de spit ook steeds vaker ! En dit soort gerechten maken is ook erg leuk om te doen!
spit en toebehoren is het geld meer dan waard. We hebben er echt heel veel plezier van !
Ik zal ook eens op zoek gaan naar het eea. Je bent een goede inspiratiebron voor mij😇
 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Dit ziet er weer geweldig lekker uit. Ik ben onderhand wel overtuigd van het nut van dit ding. Ik was er eerst niet helemaal van overtuigd.
Dit gerecht ziet er super uit. Ik weet zeker dat ik dat ook lust. TOP
 
Dit ziet er weer geweldig lekker uit. Ik ben onderhand wel overtuigd van het nut van dit ding. Ik was er eerst niet helemaal van overtuigd.
Dit gerecht ziet er super uit. Ik weet zeker dat ik dat ook lust. TOP
het is idd een mooie aanvulling op een spit ! en zoals ik al vaker zeg: als het allemaal in de bbq draait, ziet het er ook nog extra indrukwekkend uit !
 
Geweldig weer deze keer :love: (y) Deze ga ik zeker snel namaken maar dan helaas zonder carrousel..... maar die gaat wel prominent op het wensenlijstje nu :ROFLMAO:

Super lekker ;) :love: Bedankt voor het delen (y) 👊
IMG_2270.jpeg
IMG_2272.jpeg
 
Vandaag ook gemaakt heerlijk had de shoarma met kalkoenfilet gemaakt met ui,rode ui en puntpaprika na afloop kwam corina ben je de champignons niet vergeten shit
Het deeg zelf gemaakt prima gelukt
Leuk om het zo te maken.
a2ac7b6431e6e4eb19593024119df695.jpg
5419ef09c3a23a69a68a1c2277aec5df.jpg
4829eb4f896968cd4288645876131c8d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
ziet er goed uit ! leuk dat je het resultaat deelt. Jouw carrousel ziet er ook mooi uit. Plankjes lijken wat breder, je kan er dus een flinke calzone op kwijt ! En dit is zo ontzettend lekker, met of zonder champignons ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan