Ik ben helaas zeer teleurgesteld in de service van onze site sponsor Pro BBQ Shop.
Ik heb 15 maart een Igrill2 in combi met een dome-probe besteld.
Er waren echter problemen met de levering en de Igrill2 heb ik derhalve pas 17 augustus kunnen ontvangen. Helaas zonder de dome-probe. Hier heb ik contact over gehad met Gerard. Hij melde mij dat deze nog steeds niet leverbaar zijn en dat de levertijd onbekend is.
Vervolgens heb ik 11 december een mail gestuurd dat ik het bedrag van de dome-probe graag geretourneerd wil hebben op mijn rekening.
Op 16 december had ik nog geen reactie van Gerard ontvangen en heb ik dus nogmaals een mail gestuurd. Op deze mail kreeg ik wel snel een reactie met de mededeling dat hij het geld zou terug storten.
Echter 29 december was het bedrag nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Dus nogmaals een mail gestuurd.
Tot op heden nog steeds geen reactie op de mail van 29 december, dus vanavond wederom een mail gestuurd.
Ik vind het vervelend om het hier te melden, maar zie geen andere mogelijkheid.
Ik heb 15 maart een Igrill2 in combi met een dome-probe besteld.
Er waren echter problemen met de levering en de Igrill2 heb ik derhalve pas 17 augustus kunnen ontvangen. Helaas zonder de dome-probe. Hier heb ik contact over gehad met Gerard. Hij melde mij dat deze nog steeds niet leverbaar zijn en dat de levertijd onbekend is.
Vervolgens heb ik 11 december een mail gestuurd dat ik het bedrag van de dome-probe graag geretourneerd wil hebben op mijn rekening.
Op 16 december had ik nog geen reactie van Gerard ontvangen en heb ik dus nogmaals een mail gestuurd. Op deze mail kreeg ik wel snel een reactie met de mededeling dat hij het geld zou terug storten.
Echter 29 december was het bedrag nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Dus nogmaals een mail gestuurd.
Tot op heden nog steeds geen reactie op de mail van 29 december, dus vanavond wederom een mail gestuurd.
Ik vind het vervelend om het hier te melden, maar zie geen andere mogelijkheid.