BasBQ
Beef en Steak

Service Pro BBQ Shop

Status
Niet open voor verdere reacties.
 
 

stormjack

Vuurmaker
Berichten
74
Ik ben helaas zeer teleurgesteld in de service van onze site sponsor Pro BBQ Shop.

Ik heb 15 maart een Igrill2 in combi met een dome-probe besteld.

Er waren echter problemen met de levering en de Igrill2 heb ik derhalve pas 17 augustus kunnen ontvangen. Helaas zonder de dome-probe. Hier heb ik contact over gehad met Gerard. Hij melde mij dat deze nog steeds niet leverbaar zijn en dat de levertijd onbekend is.

Vervolgens heb ik 11 december een mail gestuurd dat ik het bedrag van de dome-probe graag geretourneerd wil hebben op mijn rekening.
Op 16 december had ik nog geen reactie van Gerard ontvangen en heb ik dus nogmaals een mail gestuurd. Op deze mail kreeg ik wel snel een reactie met de mededeling dat hij het geld zou terug storten.
Echter 29 december was het bedrag nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Dus nogmaals een mail gestuurd.
Tot op heden nog steeds geen reactie op de mail van 29 december, dus vanavond wederom een mail gestuurd.

Ik vind het vervelend om het hier te melden, maar zie geen andere mogelijkheid.
 
ik deel die mening niet eerlijk gezegt.

12-12-2015 een iGrill2 besteld en 2 dagen daarna geleverd
Ik ben alleen maar super tevreden....kan niets anders zeggen.
 
Persoonlijk vind ik dat je als er positieve reakties van een bedrijf meld en dat zie ik regelmatig, dan mag je ook goed onderbouwde negatieve reacties of meningen delen. Als er zo meer zijn kan een eventuele koper daar zijn voordeel mee doen. Dus naar mijn mening (en das mijn mening ) moet dit kunnen. Je doet het netjes.
Echter moet er wel een ruimte tot wederwoord zijn.
Als het om 1 klacht gaat dan gaat het om een incident.

Op heel veel forums kan dit niet. das jammer

Willem
 
Ook ik ben een andere mening toegedaan over ProBBQShop.
Vergeet niet dat hij ook een mens is  ;)
Ben ervan overtuigd dat hij het netjes met je zal oplossen
 
Natuurlijk is er hier ruimte om ook dit te delen maar zoals Leo zegt, Gerard gaat het vast met je oplossen. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met hen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan