BasBQ
Beef en Steak

Second Annual BBQ Society Cook-Off foto's

 
 
 
 

Mike v R

Forum Meubilair
Berichten
10.409
yruny7ev.jpg
 
Het ziet er echt super uit allemaal! Jammer dat ik dat gemist heb....
 
Was zeker een geslaagde dag vandaag, alleen jammer van de regen in de middag. Was mijn eerste bbq wedstrijd waar ik ben wezen kijken maar wat is daar een ontspannen sfeertje, misschien zelf ook maar eens gaan staan met een team.
 
Wegens druk programma maar een klein rondje gedaan maar het was heel gezellig.
Jammer van het toch niet zo mooie weer.
Zelf geen foto's gemaakt dus geen verdere bijdrage van mij in dit topic.
 
Mooie foto's afwasserr
 
Niet veel foto's ivm de eerste keer jureren vandaag, erg leuke/smakelijke dag gehad! Genoeg geproefd, weet alleen niet van wie... ;)

Allereerst de foto waar Richard om vroeg:

1yEYClG.jpg

Sorry.... :blush:

En nog een paar van de prijsuitreiking:

6erTkeZ.jpg


RDf3mnY.jpg


xTSR6SK.jpg


j2L4ATe.jpg


VHpv9Yl.jpg


CpPwfjB.jpg
 
ziet er gezellig uit, misschien volgend jaar ook even buurten...
 
leuk zo die reportages
 
Nee toch Dominique, straks moet je psych ook nog in therapie. Als dit maar goed gaat komen. Zal niks zeggen over die mank***, dan zijn we nog verder van huis. =))
 
Lowietje72 zei:
Nee toch Dominique, straks moet je psych ook nog in therapie. Als dit maar goed gaat komen. Zal niks zeggen over die mank***, dan zijn we nog verder van huis. =))

Nee!!! Ik ben voor het leven beschadigd....=))
 
mijn broer is langs geweest en heeft ook een hoopfoto's gemaakt







































































 
Staat er al ergens een uitslagenlijst online? Ik ben erg benieuwd hoe de teams gescoord hebben die ik het 'best' vond gisteren. Het was mooi om te zien hoe geconcentreerd alle teams bezig waren! Ik heb geen stress gezien, wel veel lekkere dingen (en geproefd uiteraard)!

Erg jammer van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken volgens mij
 
mrwolf zei:
Staat er al ergens een uitslagenlijst online? Ik ben erg benieuwd hoe de teams gescoord hebben die ik het 'best' vond gisteren. Het was mooi om te zien hoe geconcentreerd alle teams bezig waren! Ik heb geen stress gezien, wel veel lekkere dingen (en geproefd uiteraard)!

Erg jammer van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken volgens mij

http://www.kcbs.us/event/5079/bbq-society-cook-off
 
































































dat waren ze
 
Mike v R zei:
mrwolf zei:
Staat er al ergens een uitslagenlijst online? Ik ben erg benieuwd hoe de teams gescoord hebben die ik het 'best' vond gisteren. Het was mooi om te zien hoe geconcentreerd alle teams bezig waren! Ik heb geen stress gezien, wel veel lekkere dingen (en geproefd uiteraard)!

Erg jammer van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken volgens mij

http://www.kcbs.us/event/5079/bbq-society-cook-off

Thanks, dit komt wel redelijk overeen met mijn beeld gelukkig. De brisket en ribs van Miss Piggy waren echt super. Ook ongelooflijk hoe ze dat met 2 man in alle stilte allemaal opmaakten en inleverden, respect.

En congrats voor het NasQ-team; ik zag daar mannen rondlopen met een enorme smile en trotse blik. Niets geproefd daar, maar het resultaat mag er wezen voor een eerste keer!

Het verschil in smaak en tenderness was wel groot trouwens, ik had verwacht dat dit dichter bij elkaar zou liggen; ik heb zelfs ribs geproefd waar het vlies nog aanzat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan